"Сұрақ - жауап»
2018 жылғы 16 наурызда ММ базасында
"Мектеп – гимназия № 4 имени Л.Н.Толстой" Степногорск қаласының күні
Жетекші мектептердің үйлестірушілерінің, серіктес мектептер мен
"өзара іс-қимыл" тақырыбы бойынша Степногорск өңірінің мектеп бапкерлері командасы
Жетекші мектептің серіктес мектептермен: проблемы и перспективы". Жалпы қамту
іс-шара 80-ге жуық адамды құрады. Ұйымдастырушы
семинар барысында Педагогикалық шеберлік орталығы: Наталья Котова мен
Сәуле Журунтаева.
Үйлестірушілерге арналған бірінші сессия
Жетекші мектептер мен серіктес мектептердің көшбасшылары тек теориялық қана емес
мәселелерімен, бірақ және практикалық сабақ. Оның барысында әрбір үйлестірушілер
алдағы жұмыс туралы ойладым. Сонымен, Наталья Котова нормативті
- білім басқармасы бекіткен Жетекші мектептер жұмысының құқықтық базасы
Сондай-ақ Министрліктің бұйрық жобасын таныстырды
Қазақстан Республикасы білім және ғылым ұқсас ұстау. Сәуле
Журунтаева аудиторияны аймақтың жалпы статистикасымен, түсінігімен таныстырды.
"әдістемелік актив". Бүгінгі таңда облыста 565 білім беру мекемесі бар.,
2335 жаттықтырушы оқытылды, оның ішінде 717 - критериалды бағалау бойынша жаттықтырушылар, 1504 –
мектеп жаттықтырушылары. Сөз сөйлеу барысында
Сауле Журунтаева қазан айында іске қосылатын жаңа жоба туралы айтты
жыл - Lesson Study бойынша мектеп жаттықтырушыларын оқыту. Жоба аясында 114 педагогты оқыту жоспарлануда.,
өңірлік деңгейде зерттеуді ұйымдастыру бойынша жаттықтырушылар болады. Семинардың ақпараттық блогы
практикалық сабақ. Топтарда жұмыс істей отырып, әр координатор және мектеп көшбасшысы
"бетпе-бет"курстық көңіл-күй атмосферасына кірді. Мәселелерін талқылай
жетекші мектеп пен мектеп – серіктестердің өзара іс-қимылы "әлсіз жақтарын" анықтады және
шешім жолдарын тапты. Сонымен, топтардың бірінде өткізу мәселесі айтылды.
бірлескен кездесулер (2 ауысымда жұмыс),
педагогтердің жүктелуі, ұры, СОЧи). Шешім ретінде ұсынылды:
бірлескен іс-шаралар сенбі күні өткізіледі, бұл аудиториямен қолдау тапты. Үшін
топтың серіктес мектептерімен жетекші мектеп жұмысын тиімді жоспарлау
қорытындыға келді: әдістемелік ұсынымдар әзірлеу, нұсқаулық үшін
педагогикалық тәжірибе орталығы бекіткен дескрипторлар негізінде бірлескен жоспарлау
шеберлік. Жұмыстың үшінші кезеңі "ми шабуылы" болды - жоспарлау талдауы
Жетекші мектеп. Жетекші мектептің координаторы
жаңасына қатысты жоспарларды толықтыру ұсыныстар келіп түсті.
білім беру мазмұны процесінің Сәуле
Семинарға қатысушыларға ақпараттық –
зерттеу мәселелерін баяндайтын "Педагогикалық диалог" әдістемелік журналы
критериалды бағалаудың кіріктірілген моделінің мәні
"Белсенді бол: шеш!"
проблемалар, олар бар екенін жай ғана емес, " - осындай оң нотада
бірінші сессия аяқталды.
Екінші сессияның жұмысы
мектеп жаттықтырушылары сұрақтар қойып, жауаптар берді.
жұмыс барысында алынған мәліметтер.
Кездесу барысында алдағы уақытта
өнімді жұмыс:
1. Әзірлеу лауазымды
мектеп жаттықтырушысының міндеттері, сондай-ақ оның функционалдық
міндеттерін;
2.
Кіріспе
тапсырмаларды құрастыру бойынша үйлестірушілерді оқытуға арналған қосымша курс
оқушыларды формативті бағалау;
3.
Берсін
"Педагогикалық диалог" ақпараттық-әдістемелік журналының жұмыс тәжірибесі
педагогтарды жариялау үшін өзекті мүмкіндік;
4.
Дәлелдеу
дарынды педагогтарды педагогикалық саралау жүйесіндегі жаңашылдықтар
(зерттеуші – педагог, шебер - педагог)
Педагогикалық шеберлік%
5. Мәселелерде өзін-өзі реттеу
облыстық семинарда командалық оқыту
2018 жылғы 29 наурыз.
Н.Довгаль,
сертификатталған педагог I
деңгейін