«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАУ, КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ӨЗІН-ӨЗІ ПЕДАГОГТАР МЕН БАСШЫЛАР

6. ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАУ, КӘСІБИ

ЖӘНЕ ЖЕКЕ ӨЗІН-ӨЗІ

ПЕДАГОГТАР МЕН БАСШЫЛАР

 

Білім беру ұйымында ақпараттық-әдістемелік кеңістіктің болуы

2016-2017 оқу жылынан бастап "Л. Н. Толстой атындағы №4 мектеп-гимназия" КММ-де 2016-2021 жылдарға арналған "гимназия жағдайында білім беру үдерісін әмбебаптандыру арқылы мектеп қоғамдастығына қатысушылардың сыни ойлауын дамыту" тақырыбы бойынша келесі жобаларды іске асыру аясында Даму бағдарламасы жүзеге асырылуда (7-кесте).

 

7-кесте. Іске асыру жобалары

Мектептің даму бағдарламалары

Жоба 1.

"Педагогтың шығармашылық зертханасы»

Қызмет бағыттары:

1.Әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысуға педагогикалық құрамды қосу;

2. Педагогикалық шеберлікті арттыру және оқытуды әдістемелік сүйемелдеу жүйесін құру;

3. Практикалық озық тәжірибені тарату;

4. Жұмысқа оқыту іс-шараларының біріктірілген нысандарын енгізу жолымен кешенді-әдістемелік жоспарлауды жетілдіру;

5.Өткізілетін іс-шаралардың сапасын бақылауды жүзеге асыру;

6. Алынған нәтижелерді жинақтау және қажетті өзгерістер енгізу.

Жоба 2.

"Заманауи білім беру ортасы»

 

1.Білім беру салаларын интеграциялау қағидаты бойынша пәндік-кеңістіктік ортаны жетілдіру;

2.Пәндік-кеңістіктік ортаның материалдық-техникалық базасына сапалы талдау жүргізу;

3.Психологиялық жайлылық деңгейін анықтау үшін педагогикалық және оқушы ұжымдарындағы климатты зерттеу;

4.Қозғалыс режимін ескере отырып заттық-кеңістіктік ортаны құру;

5.Мектеп кабинеттерінде пәндік-кеңістіктік орта құру бойынша жоспарлы тақырыптық бақылау жүргізу.

3-жоба.

"Дарынды балалар»

1. Дарынды балаларға арналған жеке бағдарламаларды әзірлеу және енгізу;

2.Мектеп олимпиадаларын, конкурстарды, конференцияларды, көрмелерді, зияткерлік жарыстарды ұйымдастыру;

3.Дарынды балалардың шығармашылық және зерттеу қызметіне қажетті жабдықтар мен ғылыми және оқу-әдістемелік әдебиеттерді сатып алу;

4. Оқушылардың зерттеу және шығармашылық жұмыстары басшыларымен ынтымақтастық;

5. Дарынды балалармен жұмыс мәселелері бойынша ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарларға қатысу.

Жоба 4.

"Отбасылық клуб"»

1.Өз балаларын тәрбиелеуде қиындықтарға және мектеп жұмысын ұйымдастыру бойынша проблемаларға бағытталған ата-аналарға сауалнама жүргізу;

2.Тәрбиеленушілердің отбасыларын: ата-аналардың мектеп жұмысымен қанағаттану деңгейін, отбасының негізгі құндылықтарын, олардың білім деңгейін, Әлеуметтік және материалдық жағдайын анықтау үшін зерттеу жүргізу;

3.Ата-аналармен педагогикалық жұмысты ұйымдастыру үшін қиындықтар мен мәселелерді анықтау;

4.Оқушылар мен олардың ата-аналары үшін бірлескен іс-шаралар ұйымдастыру;

5. Ата-аналар мен оқушыларға жеке кеңес беруді ұйымдастыру;

6. УО ресми сайты арқылы танысу және бірлесіп талқылау үшін ата-аналарды жалпыға қолжетімді ақпаратқа тарту.

 

Жоба 5.

"Оқушы денсаулығы"

педагог»

1.Бұ санитарлық-гигиеналық жағдайын қадағалау;

2.Оқу жүктемесін, үй тапсырмаларының көлемін және күн тәртібін гигиеналық нормалау;

3.Оқушылардың денсаулық жағдайының ерекшеліктерін ескере отырып, толыққанды теңгерімді тамақтануын ұйымдастыру;

4. Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруға үйірме, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс жүйесін тарту;

5.Педагогтар мен оқушылар үшін еңбекті қорғау және оқу-тәрбие процесі бойынша нұсқаулықтарды жетілдіру;

6. Ата-аналарды жалпы мектептік сауықтыру шараларына тарту.

 

2016 жылы мектепті дамыту бағдарламасының теориялық кезеңін іске асыру шеңберінде педагогикалық ұжым жоғары білім беру деңгейіндегі мектептегі өзектілік принципіне жауап беретін "оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдерді енгізу арқылы білім беру процесінің сапасын арттыру" атты мектептің әдістемелік тақырыбын алқалы түрде бекітті.

Бірыңғай әдістемелік тақырыпты іске асыру жұмысының тиімділігін арттыру үшін алгоритм әзірленді (8-кесте).

 

8-кесте. Жұмыс алгоритмі

мектептің әдістемелік тақырыбы

1 кезең.

Ұйымдастыру жұмысы

Құжаттаманы, әдістемелік әдебиетті зерттеу;
ӘБ жұмысының тақырыбын таңдау;
педагогикалық кеңестердің, әдістемелік кеңестердің, ӘБ отырыстарының тақырыптарын анықтау;
өзін-өзі жетілдіру әдістемесі бойынша әдебиеттерді шолу-презентация;
материалдарды насихаттау және жаңа тәсілдер мен әдістердің артықшылықтарын түсіндіру;
бақылау жоспар-кестесін жасау;
өзіндік білім алудың жеке тақырыптарын әзірлеу.
2 кезең.

Менторинг

ӘБ жұмысын жоспарлау;
жаңа әдістер мен тәсілдерді сынақтан өткізу;
біліктілікті арттырудың жаңа формалары (Даму командасының жұмысы, фокус-топтардың жұмысы және т. б.));
бақылау жоспар-кестесін іске асыру (жұмыс тәжірибесінде тақырыпты іске асырудың жаңа тәсілдері мен жолдарын енгізу деңгейін зерттеу).
3 кезең.

Алынған ақпаратты жинау және өңдеу

Өңделген ақпаратты жинау;
ары қарай басқару үшін ақпаратты өңдеу;
алынған ақпарат негізінде нақты шешімдер қабылдау және нақты ұсынымдар әзірлеу;
алынған деректерді эвалюациялау; есептік құжаттаманы жасау.
4 кезең.

Тәжірибе нәтижелерін қорытындылау және бағалау

Шығармашылық есептер;
ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізу;
тақырып бойынша педагог қызметкерлердің жұмыс істеген материалдарын ресімдеу;
тәжірибені жалпылау және оны әкімшілік, әдістемелік бөліммен, әріптестермен рецензиялау.
5 кезең.

 

Бірыңғай әдістемелік тақырып бойынша педагогикалық ұжымның жұмысын талдау (педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес));
тақырыптық көрмені ұйымдастыру;
педагогтардың кәсіби шеберлік деңгейін бағалау;
педагогтардың жұмыс тәжірибесінен материалдар жинау және жинақтау
одан әрі даму перспективаларын анықтау.


Педагогикалық кеңес жұмысы

Педагогикалық кеңестің функциялары:

- мектептің нормативтік құжаттарына сәйкес педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымын анықтайды, лауазымдық міндеттерді бөлуді бекітеді;

-білім беру мазмұнының ерекшеліктерін, оқушыларды дамыту мен тәрбиелеуді, оқу-тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерін зерделейді;

- оқушылардың және ата-аналардың өзін-өзі басқару органдарымен өзара іс-қимыл мәселелерін қарастырады;

- оқушылармен білім беру жұмысын жүзеге асыруға, оларға қорытынды баға қоюға, оқу сабақтарын, сынақтар мен емтихандарды өткізуге байланысты сұрақтарды қалыптастырады;

- әдістемелік кеңестің құрамын, аттестаттау, мектеп директоры бекітетін комиссия қызметінде педагогтардың біліктілік санатын анықтау көрсеткіштерін бекітеді.

Заманауи педагогикалық кеңес көпфункционалды болып табылады. Оның функцияларында мұндай топтар бөлінуі мүмкін:

- Басқарушылық (әкімшілік), келесі түрлерді қамтиды: заңнамалық, кеңесші, диагностикалық, жоспарлы-болжамдық, сараптамалық-бақылау, түзетуші.

- Заң шығару-ашық дауыс беру арқылы қабылданатын және әрбір қызметкер орындауға міндетті ұжымдық шешімдерде көрсетіледі.

- Кеңесшілік-оқу-тәрбие үрдісінің жағдайы туралы объективті ақпаратты талқылау, ұсыныстар әзірлеу.

- Диагностикалық - тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар, әлеуметтік, психологиялық зерттеулер жүргізу.

- Жоспарлы - болжамдық-мектептің даму перспективаларын талқылау, ұжым қызметін жоспарлау, оқу жоспарларын, бағдарламаларын таңдау.

-Сараптамалық - бақылау-педагогикалық және басшы қызметкерлердің қызметі туралы, мұғалімдер мен оқушылардың мектеп Жарғысын, оқушыларға қойылатын бірыңғай талаптарды орындауы туралы, ата-аналармен жұмыс туралы есептерді, қорытындыларды тыңдау.

- Түзетуші – мемлекеттік саясаттың, әлеуметтік жағдайдың, әлеуметтік тапсырыстың өзгеруіне байланысты мектептің жұмыс жоспарына өзгерістер мен түзетулер енгізу.

Педагогикалық кеңестің әдістемелік функциялары: ақпараттық, жалпылайтын, аналитикалық, дамытатын, оқытатын, белсендіретін.

- Ақпараттық бағыт-оқу-тәрбие үрдісінің жағдайы және оны жетілдіру жолдары, педагогикалық ғылымның жетістіктері туралы хабарлау, озық тәжірибені насихаттау.

-Жалпылама – аналитикалық бағыт-оқу-тәрбие процесінің жағдайын, оқыту деңгейін, білім сапасын және оқушылардың тәрбиелілік деңгейін талдау, педагогикалық тәжірибені жинақтау және талдау.

- Дамытушылық бағыт-педагогикалық шеберлікті дамыту, оқыту формаларын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру, жаңашыл-педагогтердің, алдыңғы қатарлы мектептердің тәжірибесін пайдалану, прогрессивті білім беру технологияларын қолдану.

- Оқыту бағыты-бұл ең алдымен білім, білік, дағды, педагогикалық шеберлікті берудің әртүрлі түрлері арқылы педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру.

- Белсенді бағыт-педагогикалық ұжымның, әдістемелік қызметтің, ғылыми-әдістемелік кеңестің және әр оқытушының өзінің әдістемелік тақырыбы бойынша жұмысының күш-жігерін белсендіру.

Педагогикалық кеңестің тәрбиелік функциялары әр педагогтің жеке даралығын, қоғамдық пікірді, педагогикалық ұжымның саналы тәртібін қалыптастыруға бағытталған.

Ұжымды тәрбиелеу педагогикалық кеңестердің отырыстарын дайындау барысында жүргізіледі, оған барлық мұғалімдер тартылады, мәселелерді талқылау және шешімдер қабылдау, сондай-ақ қабылданған шешімдерді орындау. Ұжымдық жұмыс мұғалімдердің саналы ішкі тәртібін, ұйымшылдығын, жауапкершілігін, жоспарлы іс-әрекетке қабілеттілігін тәрбиелейді, дамыту, оқыту және тәрбиелеу, әріптестердің іс-әрекетіне бірыңғай талаптар жүйесін әзірлейді.

2. Педагогикалық кеңестің мазмұны.

Педкеңестің мазмұны таңдаулы төрт басым бағытты жүзеге асырады:

білім беруді дамытуды басқару;
білім берудің жаңа стандарттарының пайда болуына байланысты білім беру мазмұнын жаңарту;
жаңа білім беру технологияларын енгізу арқылы педагогтардың кәсіби деңгейін арттыру;
жеке тұлғаға бағытталған қарым-қатынас.

Жаңартылған күні: 18.05.2020 15:42
Құрылған күні: 02.06.2020 11:41

Текст