Бұл жоспардың жүзеге асуына ұстаздар,ата- аналар,жұмыс берушілер,жұмыспен қамту орталығының қызметкерлерінің профориентациялық шаралар өткізуіне белсенді қатысуын қарастырады.
Мектепте кәсіби бағдар- бұл оқу- тәрбие жұмысының жүйесі ,оқушының әлеуметтік- экономикалық және психофизикалық мінездеме туралы қажетті білімді меңгеруіне бағытталған.
Мектепте профориентациялық жұмыс мекеме әкімшілігі ,сынып жетекшілерімен,кітапханашымен,пән мұғалімдерімен,педагог- психологпен жүргізіледі.
Оқушылардың профориентациясы бойынша олардың қызметінің негізгі міндеттері:
Мектепте профориентациялық жұмыстың негізгі бағыты:
Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты кезеңдермен бастауыш,орта,негізгі мектепте түрлі әдістермен формалармен орындалады,
Кәсіби кеңес
Кәсіби кеңес өзіне мамандық әлемі туралы мәлімет,адамдардың маңызды сапасын,мамандық алудың жолдары мен оқу мекемелерінің жүйесі туралы,қоғамда кадрлардың қажеттілігі туралы ақпараттарды енгізеді.
Кәсіби тәрбие оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен қабілеттіліктерін қамтамасыз етеді.Кәсіби тәрбие бойынша педагогикалық жұмыстың маңызы оқушылардың оқу,тәрбие, сыныптан тыс жұмыстарға,қоғамға пайдалы еңбеккеараласуын қамтамасыз етеді.Бұл практикалық тәжірибеде өзінің қабілетін тануға көмектеседі.Қызмет үрдісінде,қызметтік білім алуда кәсіби қабілетінің қаншалықты бары анықталады.Ең бастысы оқушы өзін түрлі қызмет барысында көре алады.
Кәсіби кеңес беру-кәсіби сипаттама беруде оқушының жеке басын тану.Кәсіби кеңес жеке мінездеме береді.
Сынып жетекші келесі әдістерді қолданады:оқушының дамуын,қызметін бақылайды,оқудан тыс қызметінің нәтижесін тексереді,сауалнама және психо- педагогикалық мінездеме құрады.
Жұмыс формалары:
профориентация бойынша сынып сағаттары;