Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 375 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 18 қазанда № 8827 тіркелді.
2-тарау. Мектеп-гимназия қызметінің тәртібі,
Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 30.07.2019 № 338 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
24. Мектеп-гимназия, мектеп-лицей-өз құрылымында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары іске асырылатын сыныптары бар, сондай-ақ олардың бейімділігі мен қабілетіне сәйкес оқушыларды тереңдетіп, бейінді, саралап оқытуды көздейтін қосымша жалпы білім беретін бағдарламалар іске асырылатын заңды дербес орта жалпы білім беретін оқу орындары.
25. Мектеп-гимназия, мектеп-лицей қызметінің мақсаты:
бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ оқушыларды тереңдетіп, бейінді, саралап оқытуды көздейтін қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы меңгеру үшін оңтайлы жағдай жасау.
26. Аталған мақсаттарды жүзеге асыру үшін мектеп-гимназия, мектеп-лицей келесі міндеттерді іске асырады::
1) кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және игеруге дайын, қоғамдағы өмірге бейімделген, мәдениет деңгейі жоғары зияткерлік тұлғаны қалыптастыру;
2) Дарынды, оқу іс-әрекетіне қабілетті оқушыларды анықтау;
3) гимназиялық және лицейлік сыныптардағы оқушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты деңгейінен асатын пәндерді оқыту;
4) оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану арқылы оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекеті мен шығармашылық қабілеттерін дамыту;
5) шығармашылық әлеуетті дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау;
27. Мектеп-гимназияның бағыты: гуманитарлық, лингвистикалық, эстетикалық, сонымен қатар көпбейінді болуы мүмкін.