«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баланы қиындықтарды тыныш қабылдауға қалай үйрету керек

Отряхнулся және барды:

баланы қиындықтарды тыныш қабылдауға қалай үйрету керек

 

Шын мәнінде пілдер адамдарға өте ұқсас. Олар біз сияқты сезімдерді сезінеді, қайтыс болғандар туралы жанады және барлығы бірге кішкентай пілдерге қамқорлық жасайды. Олар үшін отбасы өте маңызды — табынның ішіндегі байланыс өте күшті және өмір бойы қолдау. Егер бала бірдеңе қауіп төндірсе немесе ол жараланса, басқа пілдерді қорғайды және тыныштандырады.

Бірақ бала 14 жасқа толса, оны табыннан шығарады. Ол дербес болады. Келісерсіз, бізге александр лукашенкомен телефон арқылы слонов. Және Джули Litkott-Хаймс. Ол "оларды босатыңыз" кітабын жазды, онда балаларды ересек өмірге қалай дайындау керектігін айтады.

Біз балалық шақ — бұл сынамалар мен қателердің кезеңі, өз қабілеттеріңізді білуге және ата-аналардың кез келген жағдайда міндетті түрде жәрдемдесетініне емес, өз күштеріне сену мүмкіндігі екенін ұмытамыз. Бала тәрбиеге байланысты емес, ересек өмірге дайын болу үшін қалай жақындау керек? Балаларымыздың қиындықтарды дұрыс қабылдауы үшін біз оларға тұрақты болуға көмектесуіміз керек.

 

Болыңыз баланың өмір сүру, сапалы жүргізе отырып, онымен уақыты

Показывайте махаббаты. Джули Литкотт-Хаймс екі миллионнан астам көруді жинаған TED өз сөзінде былай деді: "біздің Асыл бала мектептен келген кезде немесе біз жұмыстан келген кезде, біз барлық девайстарды өшіру керек, біздің телефонымызды кейінге қалдыру, оған көз көру керек, және ол бірнеше сағат ішінде біздің бала ретінде біздің бет-әлпетін қуаныш көрсін". Күн қалай өтті, бұл жақсы болды деп сұраңыз. Егер бала "түскі ас" деп жауап берсе, бақылау бағасын білгіңіз келсе, "түскі асқа не болды?" деп сұраңыз.»

 

Араласпаңыз, балаға өз тәжірибесін алуға рұқсат етіңіз

Ұялы телефондар "әлемдегі ең ұзын кіндік" деп аталды. Біздің тұрақты бақылау, қолдау және қолдау балалардың сенімділігін бұзады. Бала алдымен не істеу керектігін шешсін: математика немесе орыс. Алға жылжыған ата-аналар үшін міндет: бала үй тапсырмасын өз бетінше, сіздің тексерулерсіз Жасасын.

Алдында кию керек ұлын-семиклассника бас киім немесе есіне нені қоюға рюкзак флешка презентациясымен биология, өзіңнен төніп тұр ма өміріне немесе денсаулығына. Егер жоқ болса, жұдырыққа ерік алыңыз және шайыңыз.

 

Балаға тәжірибе алуға көмектесіңіз
Сіз балалар емханасында жоспарлы тексерулерде "ана-қыз" тандемдерін қарсы алған шығарсыз. Анам сәбиді мақтанышпен өсіріп, онымен бірге күтеді, ал қызының қасында аяғынан аяққа айналады. Бұл оның баласы, ал ол өзі кәмелетке толған және әрекетке қабілетті. Тек анасы "жақсы біледі" - және оның қызы тәжірибе жинау мүмкіндігін қалдырмайды.

Кішкентай балаға кешкі астан кейін шыныаяқ пен табақшаны жуыңыз. Бұл тамаша болсын-мұнда әрекет, күш-жігер маңызды. Баланы түймелерді тігуге үйретіңіз. Балалар үлкен болған сайын, оларға көп міндеттер беруге болады — аналық безді дайындаудан күрделі тағамдарға өту. Және қызына екінші жыл армандайтын қайықты кесіп беріңіз. Бұл біз сіздермен білеміз, қайық өсе бастағанда. Қайдан? Дұрыс, тәжірибелі жолмен анықталды.

 

Баланың сипатын қалыптастырыңыз
Балаларға бағалау және сыйлықтар емес, олардың адами қасиеттерін мақтан етіңіздер. "Неге жол керек, егер ол арқылы әжесін ауыстыруға болмайды", - деп атап өтті "ерлер не туралы айтады"фильмінде. Баланың жақсы қылықтарын байқап, талқылаңыз. Мысалы, егер дүкенде бала әйелге сөреден тауар алуға көмектессе, үйге барар жолда: "сенің жағынан оған көмектесуге өте сүйкімді болды"деп айтуға болады.

Балаға жағынан қарауға және жақын адамдарға қалай көмектесуге болатынын ойлауға көмектесіңіз. Басқаларға қол ұшын созуға көптеген мүмкіндіктер бар. Гүлдерді сатып алудың орнына бірінші қыркүйекте қайырымдылық қорына ақша аудару, мұқтаждарға заттарды беру — нарықтан әжеден ақжелкен шоғын сатып алу - сізге ақжелкен қажет емес, себебі әжеге қолдау қажет.

 

Шынайы және нақты мақтаңыз және сынаңыз
Барабар және оң өзін-өзі бағалау өз күш-жігері мен нәтижелері негізінде қалыптасады. Сіздің мақтаңыз шынайы болсын. Нақты орындалған міндетпен байланысты нәрсені мақтаңыз. "Супер" Емес! Сіз жай ғана гений!", ал "маған сенің шығармаң өте ұнады, бас кейіпкердің ой-пікірін оқығандай".

Стэнфорд психология профессоры Кэрол Дуэк балаларды ақыл-ой қабілеттері үшін мақтайтын болса, пайда болатын даналыққа орнатуды түзетуге кеңес береді. Нәтижесінде олар алынған сипаттамаға қайшы келмеу үшін қиындықтардан аулақ бастайды. Баланың күш-жігері туа біткен ақыл-ой қабілетіне қарағанда (ол әсер етпейді) маңызды екенін түсіндіру керек.

Сын сындарлы болуы керек. Баланы емес, түзетуге болатын әрекетті сынаңыз. Мальвина Буратиноны таза жазуға үйреткенін еске түсіріңіз: ол клякс отырғызған кезде оны гадким шалун деп атады және шұлыққа жіберді. "Буратино, менің досым. Сіз тек осы клякстарға қарайсыз. Егер сіз мұрынды сия ішпеге түсірмесеңіз, бұл болмайды. Ұқыпты болу керек".

Мысал беру
Мұндай анекдот бар. "Халықаралық Олимпиада комитеті покер спорт түрі деп есептемей, ойыншылар ренжісіп, бірақ түрге түспеді". Егер сізде бірдеңе болмаса, балалардан аяғын жасырмаңыз. Бұл қиындықтар қалыпты екенін көрсетудің ең жақсы тәсілдерінің бірі. Балалар қателерді қалай мойындайтыныңызды, шыдамдылық танытатын және алға баратыныңызды көріп отырсын.

 

Бақыланатын тәуекел және қажетті қателер
Өзінің дәрістерінің бірінде биология ғылымдарының докторы Татьяна Черниговская ағылшын жеке мектептерінде балаларды тәрбиелеуде бақыланатын қауіп-қатердің қызықты үлгісін келтірді. Онда нотация оқымауды және ақ гольфта жүгірудің жағымсыз салдарлары туралы ескертуді, ал балаларға арнайы бақыланатын қауіп төндіруді қалайды.

Баланың құлауын қалпына келтіру үшін, бірақ болашақта ол қателеспеуі үшін және нақты құлау жағдайында не істеу керектігін білуі үшін

Адамның қателесуі мүмкін. Балалық шақ-қателерді жасауға, сабақ алуға және қиындықтарды жеңе білуге болатын жаттығу алаңы. Балаларға бұл маңызды тәжірибе алуға рұқсат етіңіз — күресу, сәтсіздікпен күресу және құлау. Бұл оларға оқуға және өсуге көмектесудің ең жақсы жолы. Қателер-өмірдің тамаша мұғалімдері. Әр туындаған қиындықтарда көмекке бармаңыз, балалар оларды өздері шешуге үйренеді.

Жаңартылған күні: 18.05.2020 15:22
Құрылған күні: 02.06.2020 12:35

Текст