«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мансапқа басшылық 11 сынып оқушыларына арналған

"Оқушылардың кәсіби жоспарларын анықтау"»

 

Әдістеме оқушыларға арналған ашық сауалнама болып табылады, оның нәтижелерін өңдегеннен кейін жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау деңгейінің жалпылама көрінісін алуға болады. Балалар осындай сауалнаманы жүргізу барысында өзінің кәсіби болашағын өз бетінше бағалауға және таңдаған мамандығын алу үшін алғашқы қадамдар қандай болу керектігін ойлануға мүмкіндік алады.

Кездесу басында оқушылармен "Мамандықтар әлемі"жаттығуын өткізуге болады. Әлеуметтік педагог қатысушыларға ұсынылған әріппен басталатын кәсіптерді мүмкіндігінше көбірек атап өтуді ұсынады (нұсқа ретінде—жазбаша түрде). Мысалы: "М" әрпіне — сырлаушы, монтажшы, медицина қызметкері, монтер, минер, механик, метеоролог, математик, теңізші, менеджер және т.б. әріпті атауға 1 минуттан беріледі. Жаттығу барысы Оқушылардың мамандық әлеміне қаншалықты бағдарланатынын көрсетеді.

Содан кейін балаларға қағаздың таза парағын алып, жоғарғы оң жақ бұрышында өзінің аты-жөнін, класын, толтырылған күнін жазу ұсынылады.

Әлеуметтік педагог оқушыларға нұсқау береді: "тақтада немесе әр қатысушыға ұсынылған парақтарда сұрақтар жазылған. Сіздің міндетіңіз-оларға шынайы және негізді жауап беру".

Осыдан кейін қатысушылар өз жауаптарын осындай критерийлерге сәйкес бес балдық шкала бойынша өздері бағалайды:

— 1 балл-сұраққа жауап беруден бас тарту;

— 2 ұпай-ойластырылған жауап немесе жауап жоқ деп тану;

- З балл — нақты емес жауап (мысалы, "колледжге, институтқа түсуге бара жатырмын", қандай);

— 4 балл-ең төменгі негіздемемен ойластырылған жауап;

--- 5 балл— нақты, негізделген жауап (басқа жауаптар контексінде).

Сауалнама

1. Біздің уақытта Адал ему қажеттілігі бар ма? Неліктен?

2. Мектеп бітіргеннен кейін оқуды жалғастыру керек пе, өйткені әрдайым өмірде жақсы өмір сүруге мүмкіндік бар ма?

3. Қандай жағдайларда, сіздің көзіңізбен Белоруссиядағы өмір жақсыға өзгереді?

4. Сіздің өміріңізді неге арнау керек?

5. 10-15 жылдан кейін өзіңізді кім көресіз (кәсіби және жеке жоспарда)?

6. Сіздің мамандық таңдауыңыз сіздің ата-аналарыңыздың тілегіңізді ескереді ме (яғни сіздің таңдауыңыз дербес бола ма немесе ата-аналардың мүмкіндіктері мен ұмтылыстарына байланысты ма)?

7. Кәсіби жоспарларыңыздың мақсаты мен міндеттері бар ма?

8. Сізге қандай мамандық қызықты? Қандай оқу орнында оны сатып алуға болады?

9. Сіз таңдаған мамандық қандай оң жақтары бар? Және қандай теріс?

10. Сіздің мінезіңіздің қандай да бір кемшіліктері сізге кәсіби мақсатқа жетуге кедергі келтіруі мүмкін бе? (Міндетті емес тек жалқау; бұл, мысалы, әлсіз Денсаулық, ұялшақ және т. б. болуы мүмкін.)

11. Кәсіби өсуге қатысты өзін-өзі жетілдіру жоспары бар ма? Егер "иә" болса, онда ол неден тұрады?

12. Бұл сізге не немесе кім кедергі жасай алады?

13. Кәсіби мақсат жолында кедергілерді жеңуге ниет білдірдіңіз бе?

14. Негізгі таңдау бойынша әрекет сәтсіз болған жағдайда қосалқы нұсқаларыңыз бар ма?

15. Сіз қазір мектепте оқудан басқа таңдаған мамандығына дайындық үшін қандай да бір іс-әрекет жасайсыз ба?

Осындай сабақты өткізгеннен кейін педагог оқушылармен жеке кеңес өткізеді (қалауы бойынша), кәсіби жоспарларды нақтылауға, мамандық алу жолдарын белгілеуге көмектеседі, сондай-ақ іскерлік ойын өткізуге болады.

 

Іскерлік ойын "Кім болу»

Ойын міндеттері:

- қатысушылардың кәсіби өзін-өзі айқындауын жандандыру;

- қатысушыларға өз сыныптастарының мүмкіндіктері мен мүмкіндіктерін әр түрлі мамандық талаптарымен байланыстыруға мүмкіндік беру.

Ойын шеңберде немесе оқушылар өз орындарында сыныпта отырады. Қатысушылар саны 6-дан 15 адамға дейін. 2 тәуелсіз сарапшы (параллель сынып оқушылары немесе мұғалімдер) шақырылады.

Өткізу уақыты: 15-тен 45 минутқа дейін.

Ойын барысы

Психолог : сіз үшін ең қызықты мамандық атаңыз, ал мен оларды тақтада жазамын.

(10-15 мамандық атауын жазады.)

Психолог : енді мен осы мамандықтардың кейбірін атаймын, ал сіз 2 секунд ішінде бір-біріне қарап, оның ең жоғары дәрежеде кімге келгенін анықтауға тырысыңыз. Менің сигналым бойынша сіз бір уақытта таңдалған құрдастың қолымен көрсетуіңіз керек.

Біреуді қолмен көрсете отыры

Жаңартылған күні: 17.05.2020 10:01
Құрылған күні: 01.06.2020 11:23

Текст