Мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау
2023-2024 оқу жылына бастауыш сынып мұғалімдері
Мектеп жұмысын талдаудың мақсаты – әдістемелік жұмыстың өнімділік деңгейін анықтау, нәтижені объективті бағалау, әдістемелік жұмыстың мәселелерін анықтау, жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттерін айқындау.
Тапсырмалар:
1. ШМО-ның ғылыми-әдістемелік жұмысының жағдайына талдау жасаңыз.
2.Ғылыми-әдістемелік жұмыстың өнімділік деңгейін төмендететін мәселелерді анықтау.
3.Анықталған мәселелерді шешудің мүмкін жолдары мен тәсілдерін анықтау.
4.Жаңа оқу жылының мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау.
Қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында мұғалімдердің біліктілігін арттыру, кәсіби шеберлікті қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттарын және кәсіби педагогикалық құзыреттілік деңгейін анықтау мектептің әдістемелік жұмысының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады. . Жаңа уақыт талабына сай 2023-2024 оқу жылында Білім мектебінің ғылыми-әдістемелік жұмысы бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыруға, олардың кәсіби маңызды біліктілік дағдыларын жетілдіруге, заманауи білім беруді меңгеруге көмектесуге бағытталды. технологиялар және іс-әрекеттерге шығармашылық қатынасты ынталандыратын ынталандыру.
Алға қойылған міндеттерді жүзеге асыруға қалалық бастауыш сынып мұғалімдерінің қалалық кеңесінің отырыстары және бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша қалалық мектеп базасындағы семинарлар ықпал етті.
2023-2024 оқу жылында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған білім беру мектебі келесі жұмыс бағыттарын жүзеге асыра отырып, «Кіші сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту функционалдық сауаттылықты дамыту тәсілі ретінде» тақырыбы бойынша жұмыс жасады:
1. Ұйымдастыру-әдістемелік қызмет.
2. Мұғалімдердің біліктілігін арттыруды әдістемелік қамтамасыз ету.
3. Инновациялық қызметті ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету. Дайындау мен өткізуді әдістемелік қамтамасыз ету
4. Педагогикалық кадрларды аттестаттау.
5. Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жалпылау және енгізуді әдістемелік қамтамасыз ету.
6. ШМО қызметін ақпараттық қамтамасыз ету.
7. Әдістемелік жұмыстың тиімділігін бақылау.
ШМО жетекшісі: Вязова А.П.
Мұғалімдердің орта білімінің сапалық және сандық құрамы
1. Құрамы (туған күні, біліктілік санаты, жұмыс өтілі)
№ Т.А.Ә. Туған күні Біліктілігі санат Жұмыс тәжірибесі
1. Арнольд Ирина Николаевна 20.02.1980 Сарапшы мұғалім 23 жаста
2. Ахорина Инна Валерьевна 15.09.1985 педагог-зерттеуші 18 жас
3. Вишницкая Аксана Михайловна 01.07.1970 Мұғалім-зерттеуші 26 жаста
4. Вязова Анастасия Петровна 28.12.1988 Сарапшы мұғалім 13 жыл
5 Ермошкина Ангела Владимировна 04.03.1979 Мұғалім-зерттеуші 21 жаста
6. Карии Тамара Федоровна 26.09.1952 педагог-сарапшы, 38 жаста
7. Лашина Татьяна Владимировна 07.09.1967 Мұғалім – модератор 37 жаста
8. Лихачева Татьяна Сергеевна 22.04.1980 Мұғалім-зерттеуші 22 жыл
9. Мақашева Әсемгүл Қайырбекқызы 01.05.1979 ж.
10. Нестерова Екатерина Геннадьевна 16.02.1986 Санатсыз 13 жаста
11. Слинко Ирина Николаевна 11.07.1970 Мұғалім-зерттеуші 31 жаста
12. Тарасенко Антонина Борисовна 01.03.1964 педагог-зерттеуші 40 жаста
13. Чепрасова Галина Петровна 13.10.1966 педагог-сарапшы 31 жас
2. 2023-2024 оқу жылындағы педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату, сараптау кеңесінің хаттамасы, растау актісі.
№ Т.А.Ә. Сараптамалық кеңестің хаттамасы Сертификат
1. Ахорина Инна Валерьевна Ақмола облысы білім басқармасының «Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ сараптау комиссиясының 2024 жылғы 29 сәуірдегі No 6 хаттамасымен.
«Болашақ бірінші сынып оқушысының мектебі» жазғы мектеп аясында төртінші сынып оқушыларына арналған орыс тілі курсы» авторлық бағдарламасы
2. Вишницкая Аксана Михайловна Ақмола облысы білім басқармасының «Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ сараптау комиссиясының 2024 жылғы 29 сәуірдегі No 6 хаттамасымен.
«Интеллектуалды мәселелерді шешу» авторлық бағдарламасы
3. Ермошкина Ангела Владимировна Ақмола облысы білім басқармасының «Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ сараптау комиссиясының 2024 жылғы 29 сәуірдегі No 6 хаттамасымен.
«4 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша тренер» авторлық бағдарламасы
4. Лихачева Татьяна Сергеевга Ақмола облысы білім басқармасының «Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ сараптау комиссиясының 2024 жылғы 29 сәуірдегі No 6 хаттамасымен.
«Әліппе кезеңінде 1-сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру» авторлық жұмысы.
3. Бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары
№ Т.А.Ә. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
1. Арнольд Ирина Николаевна Орыс тілі сабағында кіші мектеп оқушыларының сөздік қорын байыту
2. Ахорина Инна Валерьевна Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту
3. Вишницкая Аксана Михайловна Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттері мен шығармашылық ойлауын дамыту.
4. Вязова Анастасия Петровна Мотивацияны дамытуға топтық және жұптық жұмыстың әсері студенттер
5. Ермошкина Ангела Владимировна Функционалдық математикалық сауаттылықты дамыту
6. Карии Тамара Федоровна Бастауыш сынып оқушыларында функционалдық оқу сауаттылығын қалыптастыру.
7. Лашина Татьяна Владимировна Іс-әрекетке негізделген оқыту әдісінің технологиясы бастауыш мектепте жаңа буын стандарттарын енгізу құралы ретінде.
8. Лихачева Татьяна Сергеевна Бастауыш сынып оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту
9. Мақашева Әсемгүл Қайырбекқызы Бірлескен іс-шаралар арқылы кіші мектеп оқушылары командасын құру
10. Нестерова Екатерина Геннадьевна Бастауыш мектепте математикалық сауаттылықты қалыптастыру
11. Слинко Ирина Николаевна Математика сабағында топтық жұмыс бастауыш сынып оқушыларының коммуникативті дағдыларын дамыту құралы ретінде
12. Тарасенко Антонина Борисовна Бастауыш сынып оқушыларының математика сабағында ойын технологиясын қолдану арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.
13. Чепрасова Галина Петровна «Оқытудағы белсенділік әдісі кіші мектеп оқушысының тұлғасын дамыту факторы ретінде»
4. Сабақта қолданылатын инновациялық технологиялар:
Проблемалық оқыту
Ынтымақтастық педагогикасы
Адамгершілік-тұлғалық технология
Жобалау және зерттеу қызметі
Оқытудың деңгейлік саралау технологиясы
Топтық оқыту технологиясы
Денсаулық сақтау технологиясы
Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 14 шілдедегі «Білім туралы», 2019 жылғы 27 желтоқсандағы «Педагог мәртебесі туралы» Заңдарын басшылыққа ала отырып, мұғалімдер 3 жылда бір рет курстық оқудан өтеді.
5. 2023-2024 оқу жылында біліктілікті арттыру курстары келесі тақырыптар бойынша:
№ Толық аты Курстардың атауы
1. Нестерова Екатерина Геннадьевна Бастауыш сынып мұғалімдерінің «Математика», «Орыс тілі» және «Әдебиеттік оқу» пәндері бойынша пәндік құзыреттіліктерін дамыту (1-4 сыныптар)
2. Лашина Татьяна Владимировна Бастауыш сынып мұғалімдерінің «Математика», «Орыс тілі» және «Әдебиеттік оқу» пәндері бойынша пәндік құзыреттіліктерін дамыту (1-4 сыныптар)
2023-2024 оқу жылында мұғалімдердің кәсіби деңгейі келесі марапаттармен марапатталды:
6. Мұғалімдердің алғыс хаттары мен марапаттары: Вишницкая А.М., Слинко И.Н., Арнольд И.Н., Ермошкина А.В., Лихачева Т.С., Тарасенко А.Б.
8. Мұғалім жетістігінің бір көрсеткіші – мектепішілік олимпиадаларға, жарыстарға, конференцияларға қатысуы. 2011 жылғы 27 желтоқсандағы № 7355 № 514 бұйрығына сәйкес «Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жоба конкурстарының (ғылыми жарыстардың) тізбесін, орындаушылық байқаулардың, кәсіби шеберлік байқауларының және спорттық жарыстардың тізбесін және оларды іріктеу» қалалық орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігімен келесі байқаулардың облыстық кезеңдері ұйымдастырылып, өткізілді (3-кесте).
Кесте 3. Мектеп оқушыларының олимпиадаларға, жарыстарға, конференцияларға қатысуы
Байқау нәтижелерінің атауы
I II III
«Зерде» облыстық практикалық конференциясы 1
Математика «Алтын сақа» олимпиадасын аудандық кезеңде 1
«Кенгуру – барлығына математика» халықаралық ойын сайысы 3
Мұқағали Мақатаев оқулары 3 2
«EMU - Эрудит» студенттерге арналған халықаралық эрудит марафоны 32
«EMU - Маман» студенттерінің халықаралық скраббл марафоны 25
Кестедегі мәліметтерге сүйене отырып, мектеп оқушыларының жарыстардың қалалық, республикалық және халықаралық кезеңдеріне қатысуының жоғары өнімділігін атап өту қажет.
2023-2024 оқу жылында Қазақстандық білім берудегі өзекті тақырыптар бойынша бастауыш сынып мұғалімдерінің мектеп әдістемелік бірлестігінің 4 отырысы өткізілді. Әр отырысқа хаттама қоса беріледі.
Қорытындылар:
1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің мектеп әдістемелік бірлестігінің 2023-2024 оқу жылының қорытындысы бойынша жұмысы қанағаттанарлық деп танылсын.
2. Педагогикалық ұжымның тамыз конференциясы диалог алаңы форматында өтеді, оның барысында әрбір мұғалім озық тәжірибені ұсынып, өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша сөз сөйлейді. Конференцияның қорытындысы тиісті сертификаттарды бере отырып, баяндамалар жинағын басып шығару болады.
3. Степногорск ауданында жүйенің дамуына қосқан үлесі үшін келесі мұғалімдер алғыс хаттармен марапатталсын:
Нестеров Е.Г.
Вязов А.П.
Арнольд И.Н.
Слинко И.Н.
2024-2025 оқу жылында келесі білім беру бастамаларын жүзеге асыру жоспарлануда:
Бастауыш сыныптарға он күндік уақытты ұйымдастыру.
Онкүндікте сыныптар бойынша пәндік олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу.
МОДО-ға дайындық барысында 3-4 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуды бақылау.