«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164575546

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау 2023-2024 оқу жылына ағылшын тілі мұғалімдері

Мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау
2023-2024 оқу жылына ағылшын тілі мұғалімдері

Мектеп жұмысын талдаудың мақсаты – әдістемелік жұмыстың өнімділік деңгейін анықтау, нәтижені объективті бағалау, әдістемелік жұмыстың мәселелерін анықтау, жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттерін айқындау.
Тапсырмалар:
1. ШМО-ның ғылыми-әдістемелік жұмысының жағдайына талдау жасаңыз.
2.Ғылыми-әдістемелік жұмыстың өнімділік деңгейін төмендететін мәселелерді анықтау.
3.Анықталған мәселелерді шешудің мүмкін жолдары мен тәсілдерін анықтау.
4.Жаңа оқу жылының мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау.
Қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында мұғалімдердің біліктілігін арттыру, кәсіби шеберлікті қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттарын және кәсіби педагогикалық құзыреттілік деңгейін анықтау мектептің әдістемелік жұмысының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады. . Жаңа уақыт талабына сай 2023-2024 оқу жылында Білім мектебінің ғылыми-әдістемелік жұмысы ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыруға, олардың кәсіби маңызды біліктілік дағдыларын жетілдіруге, заманауи білім беруді меңгеруге көмектесуге бағытталды. технологиялар және іс-әрекеттерге шығармашылық қатынасты ынталандыратын ынталандыру.
Қойылған міндеттерді жүзеге асыруға қалалық ағылшын тілі мұғалімдерінің Мәскеу кеңесінің отырыстары, ағылшын тілін оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша қалалық мектептерде өткізілген семинарлар, ҰБТ ықпал етті.
Ағылшын тілі мұғалімдері мектебі 2023-2024 оқу жылында «Ағылшын тілі мектебіндегі әдістемелік жұмысты жетілдіру стратегиялары: интеграция, инновация және тиімділік» тақырыбы бойынша жұмыс жүргізді, бұл жұмыстың келесі бағыттарын жүзеге асырады:
1. Ұйымдастыру-әдістемелік қызмет.
2. Мұғалімдердің біліктілігін арттыруды әдістемелік қамтамасыз ету.
3. Инновациялық қызметті ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету. Педагогикалық кадрларды даярлау мен аттестациялауды әдістемелік қамтамасыз ету.
4. Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жалпылау және енгізуді әдістемелік қамтамасыз ету.
5. ШМО қызметін ақпараттық қамтамасыз ету.
6. Әдістемелік жұмыстың тиімділігін бақылау.
ШМО жетекшісі: Андамасова Ж.А.

 

 

 

Мұғалімдердің орта білімінің сапалық және сандық құрамы
Аты-жөні Туылған күні Біліктілік санаты Жұмыс тәжірибесі Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
Лансков Александр Викторович 22.07.1977 ж. мұғалім-модератор 25 жаста Интернет ресурстарын оқу үдерісінде мета-пәндік дағдыларды дамыту және ағылшын тілін үйренуге мотивацияны арттыру үшін пайдалану
Сенина Кристина Яковлевна 19.10.1993 оқытушы-сарапшы 6 жыл «Интерактивті әдістерді қолдану арқылы шет тілін синхронды және асинхронды оқыту»
Жаңбыршина Салтанат Нұржанқызы 11.03.1989 ж. педагог-модератор 15 жас Ағылшын тілі сабағындағы ойын техникасы
Андамасова Жадра Азаматовна 28.01.1993 ж. санатсыз 3 жыл Ағылшын тілін оқытудағы технологияларды интеграциялау: заманауи тәсілдер мен тәжірибелер
Сабақта қолданылатын инновациялық технологиялар.
Ағылшын тілі сабағында қолданылатын инновациялық технологияларға түрлі қосымшалар мен онлайн платформалар кіреді. Олардың ішінде: тіл үйренуге ойын әдісін ұсынатын Duolingo; Қайталау мен ассоциацияға негізделген есте сақтау әдістерін қолданатын Memrise; Сөйлесу тәжірибесіне баса назар аударатын Rosetta Stone; Сонымен қатар, педагогтар интерактивті викториналар мен тесттерді жасауға және өткізуге мүмкіндік беретін Kahoot! сияқты құралдарды да сәтті пайдаланды; Бірлесіп жұмыс істеу және материалдармен бөлісу үшін бірлескен тақталарды құру мүмкіндігін беретін Padlet; сондай-ақ студенттердің білімін тексеру және олардың оқуға деген ынтасын арттыру үшін Quizizz немесе Quizlet платформасын пайдаланып жасауға болатын әртүрлі онлайн викторина пішімдері.

Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 14 шілдедегі «Білім туралы», 2019 жылғы 27 желтоқсандағы «Педагог мәртебесі туралы» Заңдарын басшылыққа ала отырып, мұғалімдер 3 жылда бір рет курстық оқудан өтеді.
2023-2024 оқу жылында біліктілікті арттыру курстары келесі тақырыптар бойынша:
Толық аты Курстар
Жанбуршина Салтанат Нұржанқызы «Ағылшын тілі мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту» 80 академиялық сағат көлемінде.
Сенина Кристина Яковлевна «Ағылшын тілі мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту» 80 академиялық сағат көлемінде.

Мұғалім жетістігінің бір көрсеткіші – мектепішілік олимпиадаларға, жарыстарға, конференцияларға қатысу. 2011 жылғы 27 желтоқсандағы № 7355 № 514 бұйрығына сәйкес «Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жоба конкурстарының (ғылыми жарыстардың) тізбесін, орындаушылық байқаулардың, кәсіби шеберлік байқауларының және спорттық жарыстардың тізбесін және оларды іріктеу» қалалық орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігімен келесі байқаулардың облыстық кезеңдері ұйымдастырылып, өткізілді (3-кесте).

Кесте 3. Мектеп оқушыларының олимпиадаларға, жарыстарға, конференцияларға қатысуы

Байқау нәтижелерінің атауы
  I II III
Ағылшын тілінен оқушылар арасында қалалық олимпиада 4-


Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 11.06.2024 16:07
Құрылған күні: 11.06.2024 16:07

Текст