«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164575546

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Педагогикалық кеңес» бөлімі 2025 жылдың 29 сәуірінде

«Педагогикалық кеңес» бөлімі
2025 жылдың 29 сәуірінде «Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің нормативтік құқықтық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» тақырыбында педагогикалық кеңестің отырысы өтті.
Макарова Е.А. – мектеп басшысы өз сөзінде 2020 жылғы 15 сәуірдегі No145 «Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы» бұйрығына енгізілген өзгерістер мен толықтырулардың негізгі аспектілеріне тоқталды. «Мемлекеттік сыйлықақыны есептеу әдістемесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 1 тамыздағы No 374 және Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2023 жылғы 2 тамыздағы No 243 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы.
Осылайша, Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес және орта білім беру ұйымдарында «Жұмысшы кәсіптер жылы» бастамаларын іске асыру аясында педагогикалық лауазымдар тізбесіне алғаш рет кәсіптік бағдар беру мұғалімі лауазымы ресми түрде енгізілді. Ол сондай-ақ мемлекеттік білім беру ұйымдарындағы мұғалімдерді қызметке тағайындау және босату тәртібін жариялады.
Осылайша, білім беру ұйымдарына мұғалімдерді жұмысқа қабылдау «Мұғалімді жұмысқа қабылдау» модулінде «Ұлттық деректер қоры» ақпараттық жүйесі негізінде жүзеге асырылады. Мемлекеттік органның ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда мұғалімдерді жұмысқа қабылдау қағаз форматында жүзеге асырылады.
«Ішкі ауыстыру» анықтамасы пайда болды: Үлгілік біліктілік сипаттамалары орындалған жағдайда бір білім беру ұйымында бір лауазымнан екінші лауазымға ауысуға болады.
Мемлекеттік білім беру тапсырысы және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік тапсырысы бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарын бітірген адамдар аттестаттаудан өткені туралы құжаты болған жағдайда конкурстық рәсімдерден өтпей-ақ жалпы орта баллы 3,33 балдан кем емес қабылданады.
Байқау комиссиясының шешімі қабылданғаннан кейін конкурс жеңімпазына шешім қабылдау үшін 24 сағат уақыт беріледі.
Бос лауазымдардағы әрбір мұғалімнің сағат саны мұғалімнің бір жарым ставкасынан аспайды.
Мемлекеттiк бiлiм беру ұйымының басшысы немесе бiр лауазым бойынша оның орынбасары лауазымында жұмыс iстейтiн педагогтарға нормативтiк оқу жүктемесiнен 50 %-дан аспайтын қосымша оқу жүктемесiне рұқсат етiледi.
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Титова Е.Н. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына енгізілген өзгерістер бойынша тезистерін ұсынды.
Осылайша, мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік қабілеттерін дамыту, олардың физикалық дамуы, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады: дене тәрбиесі (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға бейімделген дене тәрбиесі).
Жаңа стандарт құндылыққа негізделген оқытуға көбірек көңіл бөледі және инклюзивті білім беру стандарттарын жақсартады.
Стандарттарға сәйкес бастауыш білім берудің мақсаты базалық мазмұнды меңгеруді және құндылықтар негізінде пәндік, метапәндік, негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтамасыз ету болып табылады. Негізгі орта білім берудің мақсаты – базалық мазмұнды меңгеруді, негізгі құндылықтарға негізделген пәндік, метапәндік, негізгі құзыреттіліктерді дамытуды және болашақ мамандығына дайындауды қамтамасыз ету.
Жаңартылған Мемлекеттік білім беру стандартындағы пәндер саны мен академиялық сағаттар өзгеріссіз қалады – 34 оқу аптасы.
Жасанды интеллект мектеп бағдарламасына енгізілген әрбір пәнге біріктірілетін болады. Мәселен, биология, химия және физика пәндерінде виртуалды зертханалар, тілде байланыс пен диалогқа арналған қосымшалар, географияда ақпараттық жүйелер қолданылады.
Құндылықтарға негізделген «Адам», «Ар-ождан», «Намыс», «Отбасы», «Туған жер», «Тіл», «Мәдениет», «Тәрбие», «Еңбек», «Табиғат» деген мазмұнды ұғымдар оқыту мен тәрбиенің бірлігін, дүниетанымы мен адамгершілік бағдарларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Бастауыш білім деңгейіндегі бағалау 2-сыныптан бастап қалыптастырушы және жиынтық бағалау арқылы жүзеге асырылады. Бағалау инвариантты және вариативтік компоненттердің пәндері мен курстары бойынша, яғни барлық пәндер бойынша жүргізіледі.
Стандартта жаңа тұжырымдама пайда болды: әлеуметтік GPA (Grade Point Average) – оқушының сабақтан тыс жұмыстарға және қоғамдық өмірге қатысуы мен жетістіктерін, сондай-ақ қосымша білім беру нәтижелерін бағалау. Әлеуметтік GPA оқу үлгерімінен бөлек бағаланады және негізгі білім туралы аттестатқа қосымшада жазылады.
Көптілді білім беру мыналар арқылы жүзеге асырылады:
1) мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілін, сондай-ақ орыс және шет тілдерін деңгейлік меңгеру;
2) оқыту тіліне қарамастан жеке пәндерді қазақ тілінде немесе шет тілінде оқытуды ұйымдастыру;
3) қазақ, орыс және шет тілдерінен сыныптан тыс жұмыстарды және элективті курстарды ұйымдастыру.
Әлем әдебиетін оқу Типтік оқу жоспарының вариативті компоненті арқылы жүзеге асырылады (білім беру ұйымының таңдауы бойынша).
Орташа ұйымдар


Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст