«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мұғалім лауазымына конкурс

ҚР Білімжәнеғылымминистрінің2021ж.11.19 № 568 және ҚР Еңбекжәнехалықтыәлеуметтікқорғауминистрінің 2021ж.11.22 № 432 "мемлекеттікбілім беру ұйымдарыныңбіріншібасшылары мен педагогтерінлауазымғатағайындау, лауазымнанбосатуқағидаларынбекітутуралы"бірлескенбұйрығынасәйкес.

«Ақмолаоблысыбілімбасқармасының Степногорск қаласыбойыншабілімбөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы№ 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдықмемлекеттікмекемесі

 

 Мекен-жайы: Ақмолаоблысы, Степногорск қаласы, 4 шағынаудан,45 ғимарат, тел. 8(71645) 6—28-07, факс 8(71645)6-74-45.

Электрондықмекен-жайы: gimm4@imbox.ru

Бос лауазымдаратауы:

  1. Орыс тілінде оқытатын орыс тілі мен әдебиет мұғалімі– 3, 24 сағат;
  2. Қазақ тілінде оқытатын математика мұғалімі -1, 16 сағат;
  3. Орыс тілінде оқытатын математика мұғалімі -1, 16 сағат;
  4. Орыс тілінде оқытатын информатика мұғалімі -1, 16 сағат;
  5. Қазақ тілінде оқытатын информатика мұғалімі -1, 16 сағат;
  6. Аралас тілінде оқытатын тарих мұғалімі (қазақ тілінде оқытылатын)-1, 2-4 сағат;
  7. Аралас тілінде оқытатын физика мұғалімі-1, 16 сағат;
  8. Аралас тілінде оқытатын химия мұғалімі -1, 16 сағат;
  9. Мемлекеттік тілінде оқытылатын бастауыш сынып мұғалімі (декреттік демлыс кезіне)-1, 16 сағат.
  10. Аралас тілінде оқытылатын ұлдар үшін технология мұғалімі-1, 16 сағат.
  11. Әлеуметтік педагог-1 ставка.

Функционалдық міндеттері:

мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "мұғалім/мұғалім"тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

 білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

 пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, Бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

 бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;

 электрондық журналды толтырады;

білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;

білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

 инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;

интерактивті Оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;

әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясын (https://adilet.zan.kz/rus/docs/K950001000_#z63), Қазақстан Республикасының "Білім туралы" (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000319_#z2), "Педагог мәртебесі туралы" (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1900000293#z4), "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1500000410#z33), "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z970000151_#z1), "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" Заңдарын (https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000021579#z3), Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және білім берудің бағыттары мен міндеттерін айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алады. білім беруді дамыту перспективалары;

 оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

педагогика мен психология;

пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

педагогикалық этика нормалары;

оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Еңбекке ақы төлеу мөлшері және өзге де шарттары:

Қызметкерге штаттық кестеге сәйкес лауазымдық жалақы белгіленеді.

Жалақы ақшалай түрде төленеді: ай сайын шот карталарына, әр айдың 20-на аванс, жалақы келесі айдың 10-на дейін.

Инфляциялық процестерге, кәсіпорынның экономикалық жағдайының өзгеруіне байланысты жалақы кәсіпорынның ішкі ережелерінің негізінде, тараптардың келісілген шешімі кезінде штат кестесіне және № 1 қосымшаға өзгерістер енгізу жолымен қайта қаралуы мүмкін, бұл туралы жұмыс беруші бір айдан кешіктірмей жазбаша ескертеді.

мереке және демалыс күндеріндегі жұмыс үшін қызметкердің күндік (сағаттық) ставкасын негізге ала отырып, екі есе мөлшерде ақы төленеді. Демалыс және мереке күндері жұмыс істеген кезде жұмыскердің қалауы бойынша басқа демалыс күні берілуі мүмкін.

түнгі уақыттағы жұмыс үшін (сағат 22-ден таңғы сағат 6-ға дейін) қызметкердің күндік (сағаттық) ставкасын негізге ала отырып, бір жарым мөлшерде ақы төленеді.

жұмыс берушінің кінәсінен жұмыстың бос тұрып қалу уақытына жұмыскердің орташа жалақысының 50% - ы мөлшерінде ақы төленеді, бос тұрып қалу жағдайында жұмыскердің еңбегіне ақы төлеу орындалатын жұмыс бойынша, бірақ бұрынғы жұмысы бойынша оның орташа айлық жалақысының кемінде үштен екісі мөлшерінде жүргізіледі.

 Біліктілікке қойылатын талаптар:

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім. Біліктілігі жоғары және орта деңгейдегі болған жағдайда педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
 1) "педагог":

 оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, оқыту және бағалау әдістемесін білуі тиіс;

 білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

 білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

 білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

 білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

 кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

 2)"педагог-модератор":

 "педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

 оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

 3)"педагог-сарапшы":

 "педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу, бұдан басқа:

 ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;

 білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейіндегі конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

 облыстың, елдің телевидениесінде трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау (Бар болса);

 4) "педагог-зерттеуші":

 "Педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

 Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

 білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

 облыс, республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

 "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (болған жағдайда)болу;

 аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса)деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын сындарлы айқындау;

 тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім беру мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "сарапшылардың электрондық базасына" (бұдан әрі-білім беру мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы)сәйкес оқулықтарды, оқу - әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (болған жағдайда) жанындағы РОӘК (бұдан әрі – ККҰД)ұсынған;

 елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, теле сабақтар дайындау (Бар болса);

 интернет-ресурстардыпайдаланаотырып, жұмыстәжірибесінтарату;

5)"Шебер-педагог":

 "педагог-зерттеуші" біліктілігініңжалпыталаптарына, сондай-ақ:

 Ы атындағыұлттықбілімакадемиясыжанындағы РОӘК-те мақұлданғанавторлықбағдарламасыболуытиіс. Немесебілім беру саласындағыуәкілетті орган бекіткеннемесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынғаноқулықтар, оқу-әдістемеліккешендер мен оқу-әдістемелікқұралдартізбесінеенгізілгеншығарылғаноқулықтардың, оқу-әдістемелікқұралдардың авторы (тең авторы) болу немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелікқұралдардысараптаужөніндегісарапшыларқұрамынакірунемесеWorldSkillsчемпионаттарыныңсарапшысынемесепедагогтардыңбіліктілігінарттырубойыншажаттықтырушы болу;

білім беру саласындағыуәкілетті орган бекіткентізбегесәйкесреспубликалықнемесехалықаралықкәсіптікконкурстардыңнемесеолимпиадалардыңжүлдегерінемесежеңімпазы болу немесереспубликалықнемесехалықаралықдеңгейлердеолимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардыңжеңімпаздарыннемесежүлдегерлеріндайындау;

 "Қазақстанмұғалімі" ұлттықсыйлығыныңқатысушысынемесежүлдегерінемесежеңімпазы, "Үздік педагог" атағыныңиегері (болғанжағдайда)болу;

 интернет-ресурстардыпайдаланаотырып, жұмыстәжірибесінтарату;

тәлімгерліктіжүзегеасыружәнеоблыс, республика деңгейіндекәсібиқоғамдастықжелісіндамытудыжоспарлау (бар болса);

 республикалықбілім беру мазмұнынсараптауҒылыми-практикалықорталығының "сарапшылардыңэлектрондықбазасына" сәйкесоқулықтарды, оқу-әдістемеліккешендер мен оқу-әдістемелікқұралдардысараптаужөніндегінемесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынғансарапшыларқұрамынакіру;

 республика деңгейіндетәжірибеніжинақтау, тиістіуәкілеттіорганныңведомстволықбағыныстыбілім беру ұйымдарыұйымдастырғанпедагогтарүшінсеминарлар, конференцияларұйымдастыруғажәнеөткізугеқатысу;

 елдің, облыстыңтеледидарындатрансляциялауғаенгізілген, білім беру порталдарындаорналастырылғанбейне -, телесабақтардайындау (Бар болса).

ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығынасәйкес. ҚазақстанРеспубликасыныңӘділетминистрлігінде 2009 жылы 17 тамызда № 5750 болыптіркелді. Педагог лауазымдарыныңүлгілікбіліктіліксипаттамаларынбекітутуралы.

Құжаттардықабылдаумерзімі: 02.08.2022-09.08.2022 ж

Құжаттартізімі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға (https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200007495#z463) сәйкеснысанбойыншақосаберілетінқұжаттардыңтізбесінкөрсетеотырып, конкурсқақатысутуралыөтініш;;

 2)жекебасынкуәландыратынқұжатнемесецифрлыққұжаттарсервисіненэлектрондыққұжат (сәйкестендіруүшін);

 3) кадрлардыесепкеалубойыншатолтырылғанжекеіспарағы (нақтытұрғылықтымекенжайы мен байланыстелефондарыкөрсетілген – Бар болса);

 4) педагогтердіңүлгілікбіліктіліксипаттамаларыменбекітілгенлауазымғақойылатынбіліктілікталаптарынасәйкесбілімітуралықұжаттардыңкөшірмелері; ;

 5) еңбекқызметінрастайтынқұжаттыңкөшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулықсақтаусаласындағыесепкеалуқұжаттамасыныңнысандарынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыДенсаулықсақтауминистрініңміндетінатқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 21579 болыптіркелген) бекітілгеннысанбойыншаденсаулықжағдайытуралыанықтама;;

 7) Психоневрологиялықұйымнананықтама;

 8) Наркологиялықұйымнананықтама;

9) ұлттықбіліктіліктестілеу сертификаты (бұданәрі - ТБЖ) немесежоғарыоқуорнынбітіргенжаспедагогтарға, педагог-модераторға, педагог-сарапшыға, педагог-зерттеушіге, педагог-шебергебіліктіліксанатыныңболуытуралыкуәлік (болғанжағдайда);

 10) педагогтің бос немесеуақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға (https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200007495#z478) сәйкес нысанбойыншатолтырылғанбағалаупарағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 05.08.2022 12:56
Құрылған күні: 05.08.2022 12:56

Текст