«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде инклюзивті мәдениетті қалыптастыру

Оқу процесінде инклюзивті мәдениетті қалыптастыру
және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу.
Коммуналдық мемлекеттік мекеме
«Степногорск қаласы Лев Толстой атындағы No4 мектеп-гимназия
Степногорск қаласының білім бөлімі
Ақмола облысы »2020-2021 оқу жылы.
Оқу жылы ішінде әлеуметтік педагог ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқуы мен сабаққа қатысуын есепке алады және бақылайды.Мектеп жалпы білім беру мекемесінде әртүрлі қабілеті бар балаларға инклюзивті білім беру моделін жасайды және енгізеді. Мектеп әкімшілігі, мұғалімдер құрамы, ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған әлеуметтік педагог инклюзивті білім беру жағдайында психологиялық жайлылық атмосферасын қалыптастырады, оларды қамқорлықпен, қамқорлықпен қоршауға көмектеседі және олардың жеке дамуы мен әлеуметтенуін ынталандыруға бағытталған педагогикалық көмек көрсетеді. Мүмкіндігі шектеулі 7 бала 2020-2021 оқу жылына арналған №4 МБ-на тіркелген. Оқытушылар құрамы инклюзивті білім беру мәселесі бойынша кәсіби құзыреттілікті арттырады. Әлеуметтік-педагогикалық бағыт мүгедек балаларға атаулы сараланған көмек көрсетуді көздейді. Ұжымдағы әлеуметтену, мүмкіндігі шектеулі балалар балалардың шығармашылық әлеуетін ашуға көмектесетін «Жұлдызай» шығармашылық байқауына қатысу арқылы алға шығады. Оқу жылының барлық кезеңінде балалармен және сынып жетекшілерімен профилактикалық және ағарту жұмыстары жүргізіледі. Білім беру процесінің барлық қатысушылары мен ата-аналардың педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру.
Мектептегі инклюзивті практиканың мақсаты:
Жалпы білім беру мекемесінде әртүрлі қабілеттері бар балаларға инклюзивті білім беру моделін әзірлеу және енгізу.
Тапсырмалар:
1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін оқудың кедергісіз ортасын құру.
2. Ата-аналармен және қоғаммен өзара әрекеттесу моделін құру, қоғамдағы балаларды сәтті әлеуметтендіру.
3. Инклюзивті білім беру мәселесі бойынша мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруды қамтамасыз ету.
Мектептегі инклюзивті практика:
1. Әлеуметтік-педагогикалық бағыт оқу қызметінің барлық субъектілеріне мақсатты сараланған көмек көрсетуді көздейді;
2. Бағдарламалық және құрылымдық бағыт білім беру қызметіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың дәйекті кезеңдерін ұйымдастыру және мазмұнды дамытуды қамтиды;
3. Мазмұндық бағыт - педагогикалық міндеттерді оқыту мен тәрбиелеу практикасына кіріктірудің мазмұнын, формалары мен әдістерін анықтау;
4. Кадрлар - инклюзивті білім беру мәселесі бойынша мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Іс-шара нөмірі Іс-шара уақыты жауапты
1. Мүмкіндігі шектеулі балаларды анықтау және тіркеу және үйде оқыту қыркүйек кл. көшбасшылар,
әлеуметтік тәрбиеші
2. Мүмкіндігі шектеулі және үйде оқытылатын балалар туралы мәліметтер банкін құру. мұғалім, жаттау, кл. көшбасшылар
3. Жыл бойына адамдармен өзара қарым-қатынас мәселелері бойынша балалармен жеке әңгімелесу психолог,
әлеуметтік мұғалім,
4. Ақпан-наурыз әлеуметтік мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған Жұлдызай байқауына қатысу. тәрбиеші
Әлеуметтік педагог Салата Е.И.
Жаңартылған күні: 20.03.2021 20:58
Құрылған күні: 20.03.2021 20:58

Текст