«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

9-сынып оқушыларының халықаралық PISA тестіне және қорытынды бағалауға дайындалудағы ата-аналардың рөлі және олардың практикалық көмегі

Психологиялық тұрғыдан мектеп бітіру кезеңі оқушылар үшін ерекше қиындық туғызады, өйткені бұл ересектер үшін алғашқы сынақ уақыты: бұл біздің балаларымыздың ересек өмірге қаншалықты дайын екендігін, олардың ұмтылыстарының деңгейі олардың мүмкіндіктеріне қаншалықты сәйкес келетінін көрсетеді. Сондықтан тест нәтижелері балалар үшін ерекше маңызды. Тестілеу – емтиханның бір түрі. Ересектікке мектеп қабырғасын тастап, өмірге бейімделу, қоғамдағы өз орнын, рөлін табу үшін емтихан.
«Емтихан» сөзі латын тілінен аударғанда «сынақ» деген мағынаны білдіреді. Ал ата-ана баласы үшін ғана алаңдай алады. Бірақ ата-ананың рөлі тек баласы үшін алаңдау ғана емес, сонымен бірге тестілеуге дайындық кезінде баласына уақыт пен күш-қуатын тиімді басқаруға көмектесетін ата-ана. Ересектердің көмегі өте маңызды, өйткені адамға, басқалармен қатар, маңызды емтихандарды тапсыру жағдайына психологиялық дайындық қажет.

Ата-аналарға арналған ұсыныстар
 Дайындық кезеңінде балаңызға жағымды көңіл-күй қалыптастырыңыз. Позитивті көзқарас «жақсы» эмоциялар мен шығармашылық энергияның көзі болып табылады. Еңбек өнімділігі ақпаратты қабылдайтын эмоционалдық жағдайға байланысты. Сонымен. Егер біз асығыс дайындалып, күрделі формулалар мен постулаттарды жаттап алсақ, емтиханға асығыс бара жатқан болсақ, емтихан кезінде біздің ойларымыз да өтіп кетеді. Енді бір нәрсені асығыс еске түсіре аламыз, өйткені біз асығыс еске түсірдік.
 Баланың дайындалуы үшін қолайлы жағдай жасауға тырысыңыз. Балаңыздың айналысқанын көрсеңіз, оны біраз уақыт үй шаруасынан босатыңыз.
 Балаңыз материалды қалай есте сақтайтынына назар аударыңыз. Оқыған нәрсенің мағынасына терең бойлай алмай қиналу, парақтар жазу, сәттілікке үміттену балаларыңызға өте зиян. Мұндай кеңестер «төмендік кешенінің» қалыптасуына түрткі болады, бала өзін сөзсіз «басқалардан нашармын» деп ойласа, өзінен көңілі қалады. «Төмендік» кешені - біздің санамыз ойлап таба алатын ең нашар нәрсе. Белгісіздік тудыратын бұл кешен сәтсіздікке әкеледі. Белгісіздік көбінесе шамадан тыс жұмыс істеуге байланысты.
 Дайындық кезінде баланың шамадан тыс жұмыс жасамауын қадағалаңыз. Демалу және ашық ауада болу. Баланың әл-ауқатын бақылаңыз. Сізден басқа ешкім уақытында байқап, шамадан тыс жұмыс пен стресске байланысты баланың жағдайының нашарлауын болдырмайды.
 Осы кезеңде олардың қобалжуларын жеңілдетіңіз! Сіздің балаңыз дара, басқалар сияқты емес және сіз үшін әлемдегі ең жақсы бала. Енді оған хабарлайтын кез келді!
 Оқудан гөрі емтихан алдында ұйықтаған жақсы екенін ескеріңіз! Тек ұйқыда жүйке жасушаларында «тигроид» заты түзіледі, ол толық сергек болу үшін қажет. Бұл затты шамадан тыс тұтыну ауыр психикалық бұзылуларға әкеледі.
 Баланың дайындық режимін бақылаңыз, шамадан тыс жүктемелерден аулақ болыңыз, оған сабақты демалыспен алмастыру керек екенін түсіндіріңіз. Баланың шаршағанын байқасаңыз, оқылған материалды конвульсивті және мағынасыз қайталаудың орнына оны демалуға көндірген дұрыс. Егер сіз баланың ұйқысы бұзылғанын байқасаңыз, онда бұл «астында» кешен болуы мүмкін, яғни. «оқымадым», «үйренбедім», «қайталамадым», «түсінбедім». Бұл жағдайда ата-аналарға балаға емтиханға дайындалу уақытын қарап шығуға көмектесу ұсынылады, мүмкін ол біркелкі емес немесе үнемді емес бөлінген, ал егер сіз уақытында тоқтамасаңыз, емтиханға дайындалуға жұмсалған уақыт пен күш-жігер бермейді. қалаған нәтижелер. Оңтайлы жаттығу режимі - 40 минут, 10 минуттық үзіліс.
 Балаңыз тамақ ішіп жатқанда сабақ оқымайтынына көз жеткізіңіз. Тамақтану кезінде ағза ақпаратты емес, тамақты қорытуға бейімделеді. Ресейде олар: «Тамақ ішуге отырғанда, кітапты жаппастан, есте сақтау қабілетін жейсің» деп айтатын. Баланың тамақтануына назар аударыңыз: қарқынды психикалық стресс кезінде ол қоректік және әртүрлі тағамды, дәрумендердің теңдестірілген кешенін қажет етеді. Балық, сүзбе, жаңғақ, кептірілген өрік сияқты тағамдар миды қоздырады.
 Балаларыңызды эмоционалды түрде қолдаңыз. Балаларыңызды көбірек мақтаңыз! Олардың көңілін көтер. Өз-өзіне деген сенімділігін арттырыңыз, себебі бала сәтсіздіктен қаншалықты қорықса, соғұрлым қателесу ықтималдығы артады. Емтиханға дайындалудағы ең бастысы - баланың күйзелісі мен қобалжуын азайту, сонымен қатар сабаққа қолайлы жағдай жасау.
Даналық пен шыдамдылық танытыңыз! Сіздің қолдауыңыз баланың табысты болуына міндетті түрде көмектеседі!

Жаңартылған күні: 31.03.2022 19:53
Құрылған күні: 31.03.2022 19:53

Текст