«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылар мен ата-аналарға құқықтық жан-жақты білім беру. «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласындағы білім бөлімінің Степногорск қаласының Лев Толстой атындағы No4 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2021 ж.

Қазіргі уақытта құқықтық тәрбие білім беру жүйесіндегі маңызды бағыттардың бірі болып табылады. Ол қоғамда құқықтық мәдениет пен заңға бағынатын адамның мінез-құлқын қалыптастыруды көздейді. Бұл бағыттағы жұмыс «Қазақстан Республикасының Білім туралы» Заңымен, «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңымен, БҰҰ-ның «Бала құқықтары туралы» Конвенциясымен мемлекеттік құқықтық актілермен реттеледі. , «Неке және отбасы туралы» Заңы, «Балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, «Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында тәрбиенің кешенді бағдарламасы», Қазақстан Республикасының халықтың денсаулығы. Кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы әрекеттері үшін жасөспірімдер мен олардың ата-аналары көтеретін жауапкершілік туралы Қазақстан Республикасының Қылмыстық және Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің баптарымен таңдамалы түрде мемлекеттің нормативтік-құқықтық құжаттарымен таныстыру. Ата-ана баланың бойында құқықтық сана элементтері қалыптасатын моральдық негіз қалауы керек. Құқықтық мәдениеттегі басты бағыт – мектеп оқушыларын олардың құқықтары мен міндеттері туралы, белгіленген әлеуметтік нормаларды жүзеге асыру үшін мемлекет пен қоғам тарапынан қойылатын талаптар туралы ақпараттандыру.

Құқықтық тәрбиенің негізгі міндеті – заңды құрметтеу әрбір адамның тікелей, жеке сеніміне айналатын жағдайға жету. Студенттер мен олардың ата-аналары құқықтық тәртіпті, заңды мінез-құлық мәселелерін жетік білуі, олар үшін қарастырылған құқық бұзушылықтар мен жауапкершілікті білуі маңызды. Отбасында «мейірімділік», «әдептілік» сияқты ұғымдарға, имандылық, имандылық, ар-намыс кодексі мәселелеріне мән бергені абзал.

Құқықтық мәдениетті қалыптастыру студенттерге келесі білім мен дағдыларды қамтиды:

1.Қылмыстық және әкімшілік заңнамада көзделген қоғамға жат әрекеттер үшін жеке жауапкершілікті түсіну.

2. Қоғамдық орындарда өзін ұстай білу, мектепте тәртіп пен тәртіпті сақтай білу.

3. Жақсы мен жаманды ажырата білу.

4. Олардың санасында құқық бұзушылыққа деген теріс көзқарасты нығайту.

5. Зәкір Жасөспірімдік кезеңге тән, қылмыс жасауға әкеп соқтыратын асығыс әрекеттердің қауіптілігін түсінуге үйрету.

Отбасы шетте қалса, балалардың құқықтық мәдениетін тек мектеп қана үйретеді деп айту мүмкін емес. Отбасы дәстүрлі түрде басты тәрбие мекемесі болып табылады. Бала балалық шағында отбасында не игерсе, оны кейінгі өмір бойы сақтайды. Нақ отбасында баланың жеке басының іргетасы қаланады, мінез-құлық дағдылары қалыптасады, оны бағалау критерийлері игеріледі, ненің жақсы, ненің жаман, ненің рұқсат және ненің тыйым салынғаны, ненің әділдігі туралы түсініктер қалыптасады. және не әділетсіз. Отбасы тәрбиенің оң және теріс факторы ретінде әрекет ете алады. Бұл ата-аналардың өздеріне және балаларына қатысты заңды заңдарды білуі, түсінуі және орындауы керек екенін көрсетеді.

Өскелең ұрпақтың бойында азаматтық пен құқықтық мәдениетті қалыптастыруда мектеп пен ұстаздың рөлі зор. Мемлекет туралы, мемлекеттің атрибуттары (Елтаңба, Ту, Әнұран), адамгершілік және құқықтық құндылықтар туралы негізгі түсініктер қаланып, қалыптасады. Мұғалімнің жеке жас ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған түрде оқушыларды тәрбиелеу процесін басқара алуы іс-әрекеттің табыстылығымен анықталады. Үйірме жұмыстары, сыныптық және мектептегі іс-шаралар, жарыстар мәдениетті тұлғаны тәрбиелеуге ықпал етеді. Мектеп өміріне белсенді қатысу балалардың назарын көше ортасының жағымсыз әсерінен алшақтатады, жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға танымдық қажеттіліктерін жүзеге асыруға көмектеседі. Ақпараттық кеңістіктің білім беру ортасы білім беру процесінің барлық субъектілерінің құқықтық мәдениетін тәрбиелеуге де ықпал етеді. Мектептің сайтында жүйелі түрде ақпараттар орналастырылып, оқушылармен аудиториялық сағаттар өткізіледі: «Салауатты өмір салты», «Құқық бұзушылықтың алдын алу», «Қылмыстық жауапкершілік», «Оқушылар мен ата-аналарды құқықтық жалпыға бірдей тәрбиелеу», «Зиянды әдеттер», «Тұрғындар туралы конвенция». Бала құқығы» және т.б., құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың қауіптілігін ескертеді. Ұлы тұлғалар мен Қазақстан Республикасының рәміздеріне арналған стендтер патриоттық сезімді тәрбиелеуге ықпал етеді. Мектеп оқушыларының, ата-аналар мен мұғалімдердің құқықтық мәдениетін қалыптастыру, құқықтық сауаттылығын арттыруда педагогикалық ұжымның неғұрлым тиімді қызметі үшін мектеп әкімшілігі мүдделі ұйымдармен: прокуратурамен, Степногорск қаласының ІІБ ГУП ОАР бөлімімен, қорғаншылықпен байланыста болады. . Құқықтық ағарту жұмыстарына осы мекемелердің мамандары қатысады. Мұндай кездесулер барысында қатысушылар сұрақтар қойып, сауатты жауаптар алуға мүмкіндік алады, мамандардың профилактикалық әңгімелесулері құқықтық нормаларды, денсаулықты қорғаудың құқықтық негіздерін білуге, өмірлік құндылықтарға дұрыс көзқарасқа, салауатты өмір салтын қалыптастыру қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған. 

Тәуекел факторлары балалар мен жасөспірімдер арасында кең таралғандықтан, дәл осы жаста дұрыс жүргізілген алдын алу шаралары әсіресе тиімді. Ал бірінші сыныптан бастап мектеп оқушыларының бойында адамгершілік-құқықтық тұлғалық қасиеттерді, эмоциялар мен мінез-құлықтарды қалыптастыру маңызды. Құқықтық жалпыға бірдей білім беру сабақтарында оқушылар мемлекетіміздің заңдарымен танысып, өз құқықтары мен міндеттерін анық және айқын көрсетеді, алған білімдерін өмірде пайдалана білуге ​​үйренеді.

Қорытынды: Мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін арттыру жұмысының нәтижелі болуы барлық саладағы тәрбие жұмысының дұрыс үйлестірілген жүйесіне байланысты. Мектеп баланы қорғауды қамтамасыз ететін және негізгі құқықтарын жүзеге асыру үшін жағдай жасайтын әлеуметтік және тәрбиелік функцияларды орындайды. Әрбір адам өз мемлекетінің заңдарын, өзінің құқықтары мен міндеттерін білуі керек, олармен бастауыш мектепте танысу тиімдірек. Педагогикалық ұжымның тәрбие жүйесі мектептегі, азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Ата-аналар мектеп оқушыларының бойында адамгершілік мінез-құлық, өзін-өзі бағалау және басқа адамдардың мінез-құлқын жақсылық пен жамандық тұрғысынан бағалау тәжірибесін, жақсы істер мен әрекеттер тәжірибесін жинақтауды, құрдастарымен және үлкендермен адамгершілік қарым-қатынасты қалыптастырады.

 

Әлеуметтік педагог Салата Е.И.

Жаңартылған күні: 23.11.2021 22:07
Құрылған күні: 23.11.2021 22:07

Текст