Оқу жылы бойы әлеуметтік педагог ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқуы мен сабаққа қатысуын есепке алу және бақылау жүргізеді.Мектепте жалпы білім беру мекемесі жағдайында әртүрлі мүмкіндіктері бар балаларға инклюзивті білім беру моделі әзірленуде және енгізілуде. Мектеп әкімшілігі, педагогикалық ұжым, ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған әлеуметтік педагог - инклюзивті білім беру жағдайында психологиялық жайлылық атмосферасын жасайды, оларды ілтипатпен, қамқорлықпен қоршауға көмектеседі, олардың тұлғалық дамуын ынталандыруға және әлеуметтендіруге бағытталған педагогикалық көмек көрсетеді. №4 МГ 2019-2020 оқу жылы 9 мүгедек бала оқиды. Педагогикалық ұжым инклюзивті білім беру мәселесі бойынша кәсіби құзыреттілігін арттырады. Әлеуметтік-педагогикалық бағыт мүгедек балаларға атаулы сараланған көмек көрсетуді көздейді. "Жұлдызай" шығармашылық байқауына қатысу ұжымда, мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіруге ықпал етеді, ол балалардың шығармашылық әлеуетін ашуға көмектеседі. Оқу жылы бойы балалармен, сынып жетекшілерімен профилактикалық, ағарту жұмыстары жүргізіледі. Білім беру үдерісіне барлық қатысушылар мен ата-аналардың педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру.