«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық қолдау және дайындық 9, 11 сынып оқушылары мемлекеттік қорытынды аттестацияға және ҰБТ-ға

Мектепте емтиханға дұрыс дайындалу жоғары нәтиженің кепілі болып табылады. Бірақ ережелер мен формулаларды зерттей отырып, көптеген адамдар бітіру емтихандары мен ҰБТ-ның студент үшін үлкен стресс екенін ұмытады. Сондықтан оны қорытынды аттестацияға психологиялық тұрғыдан дайындау өте маңызды.
9, 11 сынып оқушыларын мемлекеттік қорытынды аттестацияға (қорытынды емтихан және ҰБТ) психологиялық қамтамасыз ету және дайындау.
Қорытынды аттестацияға дайындық оқу процесінің барлық субъектілерінде – студенттерде, мұғалімдерде, ата-аналарда психологиялық-педагогикалық және тұлғалық дайындықты қалыптастыру мен дамытуды қамтиды. Емтихандарға психологиялық дайындық мәселелері ең алдымен «дайындық» ұғымын түсіндіру арқылы қарастырылады.
Психологиялық дайындық деп эмоционалды «орналастыру», белгілі бір мінез-құлыққа ішкі психологиялық бейімделу, сәйкес іс-әрекетке бағытталу, емтихан тапсыру жағдайында адамның сәтті іс-әрекетке мүмкіндіктерін өзектілендіру және бейімдеу түсініледі.
Педагогикалық дайындық пән бойынша білім, білік, дағдыларды қамтиды.
Жеке дайындық – бұл қорытынды аттестациядан өту үшін қажетті тәжірибе, тұлғалық қасиеттер.
Студенттерді психологиялық дайындаудың мақсаты – түлектердің психологиялық қасиеттерін, іскерліктері мен дағдыларын дамыту, бұл қорытынды аттестаттауға және ҰБТ тапсыруға дайындықтың тиімділігін арттырып, емтихан кезінде әрбір студентке өзін-өзі табысты ұстауға мүмкіндік береді.
Қолдау мақсаты: әрбір оқушының табысты оқуы мен психологиялық дамуына әлеуметтік-психологиялық жағдай жасауға ықпал ете отырып, қорытынды аттестаттауға және ҰБТ тапсыруға дайындық кезінде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жүйесін қалыптастыру.
Жоғары сынып оқушыларын емтиханға және ҰБТ тапсыруға психологиялық дайындау мақсаттары негізінде психологтың қызметі келесі жұмыс түрлері (бағыттары) арқылы жүзеге асырылады:
- диагностикалық;
- кеңес беру;
- коррекциялық-дамытушы;
- психопрофилактикалық;
- психотәрбие

Қорытынды аттестацияға және ҰБТ тапсыруға дайындық кезінде студенттерді қолдау және психологиялық дайындық жүйесіндегі психодиагностикалық жұмыс

Әрбір баланың оқу әрекетінің ерекшелігі оның бірқатар жеке ерекшеліктерімен байланысты: ойлау, есте сақтау, зейін, белсенділік қарқыны, жеке ерекшеліктері, оқу мотивациясы және т.б. Қорытынды аттестаттауға дайындық және ҰБТ тапсыру кезінде жеке және танымдық қиындықтары бар балаларды анықтау бүкіл мектептегі оқу барысында мүмкін болады.
Психологиялық диагностика психологиялық қолдаудың әрбір кезеңінде жүргізіледі. Бастауыш мектепте оқуда қиындықтарға тап болатын балалар топтарын анықтауға болады. Мұндай қиындықтарды ерте диагностикалау тәуекел тобындағы студенттерді анықтауға және олардың кейінгі білім алу барысында психологиялық қолдауын тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 9, 11 сынып оқушыларының диагностикасы динамикасын қадағалауға көмектеседі
психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімділігі. Диагностика жүргізу педагог-психолог жұмысының бір жыл ішінде де, жеке оқушыны, сыныпты оқытудың барлық уақытында да тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.
Диагностикалық құралдар:
 Т.Элерстің табыс мотивациясының тұлғаны диагностикалау әдістемесі;
 Кәсіптік бағдар беру әдістері
 Lbby

Жеке және топтық кеңес беру психологиялық-педагогикалық қолдаудың басым бағыттарының бірі ретінде

Оның негізгі міндеті – студенттерге психологиялық көмек пен қолдау көрсету:
 психикалық саулықта, қарым-қатынаста, жаттығуда проблемалар туындаған жағдайда;
 кәсіптік қызметті таңдауда артықшылықтарды анықтау кезінде.
Консультативтік қызмет – психологиялық кеңес беру және тәрбиелеу арқылы білім алушыларға, олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне), педагогтарға және оқу-тәрбие процесінің басқа қатысушыларына дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша көмек көрсету.
Мұндай консультациялардың мақсаты – қорытынды аттестацияға дайындалуға және ҰБТ тапсыруға психологиялық дайындық: студенттер мен олардың ата-аналарын, педагогикалық ұжымда студенттердің емтиханға дайындалу кезінде туындайтын проблемалары және оқу қиындықтарын жеңуге ұмтылу туралы білімдерін қалыптастыру; үшін жағдай жасау
толыққанды тұлғалық дамуы және әр жас кезеңінде оқушылардың өзін-өзі анықтауы, сонымен қатар тұлғаның қалыптасуы мен интеллектінің дамуындағы мүмкін болатын бұзушылықтардың дер кезінде алдын алу.

Қорытынды аттестацияға және ҰБТ тапсыруға дайындық кезінде студенттерге психологиялық қолдау көрсету жүйесіндегі түзету-дамыту жұмыстары

Психологиялық дайындықтың мақсаты оқуда қиындықтарға тап болған «тәуекел» тобындағы студенттермен жұмыс жүйесін дамыту. Психологтың түзету-дамыту жұмысының негізгі бағыттары:
 оқушылардың танымдық саласын дамыту: ойлау, зейін, есте сақтау, қиялдау;
 адекватты өзін-өзі бағалауды қалыптастыру, мазасыздықты жою;
 озбырлықтың дамуы 

, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі бақылау дағдылары;
Сонымен қатар, жүйеге келесі салалар кіруі керек:
 эмоционалдық және физикалық күйзелістерден арылу жолдарын үйрену және
Демалыс;
 стреске төзімділіктің жоғарылауы;
 ішкі ресурстарды жаңарту

Қорытынды аттестацияға және ҰБТ тапсыруға дайындық кезінде студенттерді психологиялық қолдау жүйесіндегі психопрофилактикалық жұмыс

Психологиялық профилактиканың мақсаты – оқушылардың бейімделуінің бұзылуы құбылыстарының алдын алу, ата-аналарға, мұғалімдерге және оқушыларға тәрбиелеу, тәрбиелеу және дамыту мәселелерінде көмек көрсету үшін нақты жеке ұсыныстар әзірлеу.
Психологиялық дайындық бойынша психопрофилактикалық жұмыстың міндеті: интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы, психикалық жағдайды басқарудағы қиындықтардың алдын алу. Бұл жұмыстың келесі бағыттарын қамтиды:
 психо-өзін-өзі реттеу әдістерін оқыту;
 стресстік жағдайларда жұмылдыру дағдыларын дамыту;
 Өз қабілеттеріңізге сенімділікті қалыптастыру;
 шығармашылық әлеуетін дамыту

Қорытынды аттестаттауға және ҰБТ тапсыруға дайындық кезінде студенттерді психологиялық қолдау жүйесіндегі психопедагогикалық

Психологиялық білім беру – бұл оқушылар мен олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), педагогтардың психологиялық білімдерін өзінің даму мүддесінде пайдалану қажеттілігін қалыптастыру; әрбір жас кезеңінде оқушылардың жеке дамуы мен толыққанды өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау, сондай-ақ тұлғаның қалыптасуындағы мүмкін болатын бұзушылықтардың дер кезінде алдын алу.
Психологиялық тренинг шеңберіндегі психологиялық тәрбиенің міндеттері:
 студенттер мен олардың ата-аналарын емтихан және ҰБТ өткізу тәртібі туралы хабардар ету;
 оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін және осы сипаттамаларға сәйкес оқу іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру дағдыларын дамыту;
 мұғалімдерге оқуда қиындықтары бар оқушылармен жұмысты құруға көмектесетін қажетті психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды алу үшін жағдай жасау.

Олай болса, білім берудің барлық деңгейінде оқушыларды психологиялық қолдау мен қолдау жұмыстарын ұйымдастырудағы жүйелі әдіс-тәсіл білім алушыларды қорытынды аттестацияға және ҰБТ тапсыруға психологиялық дайындауда да тиімді.
Психологиялық-педагогикалық қолдау бүгінде ең алдымен мемлекеттік емтихандар мен ҰБТ тапсыруға, әрі қарай білім алуға бағытталған студенттердің өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, оқыту, әлеуметтену мәселелерін шешуге қолдау көрсету және көмек көрсету жөніндегі кешенді жұмыс болып табылады. орта және жоғары кәсіптік білім беретін оқу орындарында.

Жаңартылған күні: 04.02.2022 00:02
Құрылған күні: 04.02.2022 00:02

Текст