«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылармен кері байланысты ұйымдастыру нысандары (тәсілдері), қашықтықтан оқыту жағдайында формативті бағалау

Кері байланыс-бұл мақсатқа жетуге әкелетін нақты әрекеттер, жағдайлар, мәселелер туралы түсініктеме беру және алу процесі. Кері байланыс оқудың жетістігін қамтамасыз етеді, егер ол өзара сыйластық пен ізгі ниет жағдайында жүзеге асырылса және оқушыларға дұрыс жауап беруге және қателерді түзетуге уақыт берсе. Дереккөз: https://edu.gov.kg/media/files/12e3917b-d00a-49df-aa39-6eb84c3ae67f.pdf
Бүгінгі таңда Қашықтықтан оқытуға көшу кезінде кері байланыс алу мәселесі өзекті болып отыр. Өйткені, қашықтықтан жұмыс істей отырып, мұғалім экранның арғы жағында тұрған оқушыны көрмейді, оның проблемалары мен оқу барысында туындайтын қиындықтарды бақылай алмайды. Кейде бала тапсырмаларды орындай ма, оқу бейнелерін көре ме, берілген мәтінді оқи ма, түсініксіз болуы мүмкін. Сондықтан мұғалім үшін процесті оқушы оқу материалымен танысуға және тапсырмаларды орындауға мәжбүр болатындай етіп ұйымдастыру өте маңызды. Бұл мәселені шешу үшін "мұғалім-оқушы" өзара әрекеттесуін ұйымдастыратын кері байланыс бар. Айта кету керек, қашықтықтан оқыту сабағында бала жаңа нәрсені үйренеді, үйренеді және сәйкесінше қателесуге құқылы. Сондықтан, егер біз оқушының дамуын мақсат етсек, онда кері байланыс бақылау үшін емес, оқушыны одан әрі оқу әрекеттеріне ынталандыру үшін қажет. Дереккөз: https://rosuchebnik.ru/material/kak-organizovat-effektivnuyu-obratnuyu-svyaz/
Кунделик жүйесінде 2020-2021 оқу жылында оқушылардың жетістіктерін формативті бағалауды ұйымдастыру.
 
Оқытудағы кері байланыстың формалары мен әдістерін қарастырыңыз.
 
1. Дұрыс немесе бұрыс, әрқашан түсіндіріңіз-неге
Жауап таңдауының Бірнеше таңдауы бар тесттер, әрине, білімді тексерудің тиімді құралы болып табылады, әсіресе онлайн курстар шеңберінде. Бірақ кейде тіпті ең ынталы студенттер де жауаптың дұрыстығына күмәнданса, кездейсоқ басуға азғырыла алмайды. Сондықтан сіз әр жауаптың неліктен дұрыс немесе бұрыс екендігі туралы әрдайым егжей-тегжейлі түсініктеме беруіңіз керек. Ия, бұл сізге көп уақытты қажет етеді, бірақ сіздің пәніңіз шынымен маңызды оқушылар тақырыптың негізгі ұғымдары туралы нақты түсінік ала алады, өткен материалды мықтап бекітіп, өз білімдеріне сенімді бола алады.
 
2. Оқушылардың өзара кері байланысын ынталандырыңыз
Тақырыпты тереңірек игеруге "бір — бірінен үйрену" әдісі ықпал етеді-кері байланыс тек мұғалімнен ғана емес, оқушылардан да келеді. ВКонтакте жабық тобында немесе Facebook-те талқылау жасаңыз немесе Zoom-да сессия бөлмелерін ұйымдастырыңыз. Бұл оқушылар бір-бірінің жұмысын жүктеп, бағалай алатын, сыныптастарының үлгерімі туралы пікір алмасатын және пікір алмасатын коммуникативті алаң болсын. Айтпақшы, бұл материалды өзі зерттеген студент түсіндірген кезде күрделі тақырыптарды меңгеру оңайырақ екендігі дәлелденді. Осы техниканы қолдана отырып, сіз оқушыларды пассивті білім алушылардан белсендіге айналдыра аласыз, оларды өз бетінше ойлауға, командада жұмыс істеуге және өз идеяларыңызды сауатты қорғауға үйрете аласыз.
 
3. Оқытуды нақты тәжірибеге айналдырыңыз
Кейс-стади (практикалық мысалдармен оқыту) — eLearning-те кері байланыс берудің ең тиімді әдістерінің бірі. Сіздің міндетіңіз-студенттердің өміріндегі нақты практикалық проблеманы немесе бас ауруын көрсететін нақты жағдайды модельдеу. Оқушылардың міндеті-жағдайды талдау және өз бетінше немесе ұжымдық талқылау барысында қойылған міндеттің шешімін әзірлеу. Бұл ретте олар бөлімді зерделеу шеңберінде алынған практикалық дағдылар мен дағдыларды қолдануы маңызды.
 
4. Ойын ынталандыруларын қолданыңыз
Геймификация әрқашан ойластырылған шешім қабылдауды қамтиды: қалай дұрыс, не басу керек, қалай жеңуге болады? Осы мәселелерді шешуге деген ұмтылыс оқушылардың ақыл-ой белсенділігін күшейтеді. Ұпайлар жиынтығы, деңгейлер, рейтингтер, мәртебелер, төсбелгілер, мақсаттарға жету, квесттер — мұның бәрі зейінді, есте сақтауды, қызығушылықты, қабылдауды және ойлауды ынталандырады, белсендіреді.
 
Оқушылар бір-бірімен бәсекелесе алатын, прогреске байланысты ұпай жинап, Жоғалтатын, мақсатқа жету үшін ізденіс жасай алатын көңілді және қызықты ойын ойлап табыңыз. Әрине, ойынның құрылымы мен динамикасы тақырыптың мазмұнына сәйкес келуі және сыныптың оқу мақсаттарына жетуіне көмектесуі керек. Оқушыларға кері байланыс арқылы олардың қай кезеңде екенін айту, сондай-ақ олардың алға жылжуын ынталандыру өте маңызды (мысалы, "Сіз дұрыс жолдасыз!»). Бұл жағдайда кері байланыс оқу мазмұнын беру үшін емес, оқушылардың мінез-құлқы мен әрекеттерін түзету үшін пайдаланылуы керек.
 
5. Мотивациялық тілді қолданыңыз
Соңында, тіл сындарлы кері байланыс берудің ең оңай, бірақ өте тиімді әдісі екенін ұмытпаңыз. Жеңістерге назар аудара отырып, оқушылардың қызығушылығын арттырыңыз және олар сәтсіздікке ұшыраған кезде олардың төмен түсуіне жол бермеңіз. "Бұл дұрыс жауап" деп айтудың орнына: "Жарайсың!", "Солай ұстаңыз!", "Керемет жұмыс!"егер оқушы іс жүзінде тапсырманы орындаған болса. "Бұл дұрыс шешім емес" деген теріс үкімнің орнына " ұстаңыз, келесі жолы жұмыс істейді!", "Мен білемін, сен мұны істей аласың!", "Берілме!"Сөздердің күші бар. Олар шындықты өзгерте алмайды, бірақ олар адамдардың бұл шындықты қалай қабылдайтынын өзгерте алады. Позитивті қолдау кереметтер жасайды және сөздерді дұрыс таңдау сіздің кері байланысыңызды шынымен шабыттандыратын және ынталандыратын етеді.
 
https://etutorium.ru/blog/5-pravil-konstruktivnoj-obratnoj-svyazi-v-elektronnom-obuchenii
 
(Сөйлеудің соңында чат вебинар тыңдаушыларынан кері байланыс алу үшін Padlet тақтасына сілтеме жіберіңіз)
 
Филатова а. в., информатика мұғалімі, информатика мұғалімдерінің қалалық әдістемелік бірлестігі қауымдастығының жетекшісі

Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 21.11.2022 10:24
Құрылған күні: 21.11.2022 10:24

Текст