«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164562807

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналардың қауіпті 12 сценарийі

Біздің өмірімізде өмір сүру, жұмыс істеу, қарым-қатынас жасау, балаларды тәрбиелеу, біз бұл әрекеттерді қалай дұрыс жүргізу керектігі туралы нақты түсінікке ие болдық. Кейде біздің идеяларымыз бізге пайдалы, кейде зиян тигізеді. Алайда, олардың көпшілігі, қалай болғанда да, бізге бала кезінен келді. Э.Берн (американдық психолог және психиатр) біз зерттеуге ұсынатын ең қауіпті 12 сценарийді анықтады. Сонымен қатар, біз мультфильмдер мен ертегілердің нұсқаларын ұсынамыз, егер олар осы сценарий балаға тән болса, түзетуші әсер етуі мүмкін.

Ата-аналық сценарийлер

Ең деструктивті сценарий - ата-ананың балаға «сен болмасаң жақсы болар еді» дегені. Кінә кешені оны азаптай бастайды. Бір кезде бала «Ата-ананы менен босату керек болар еді» деген шешім қабылдайды. Суицидтік үрдістер пайда болады.
(Блумзар ханымы, Морозко)
«Өзіңіз болмаңыз». Ата-ана баланың бойына «сенікі дұрыс емес, сен қандай да бір түрде ондай емессің ...» деп тәрбиелейді. Нәтижесінде, бала басқаларға ұқсамайтын сананы қалыптастыра бастайды. Бала өзін кемшілік сезімі арқылы азаптайды және өзі мен қоршаған әлем арасында көрінбейтін қабырға қояды. Экзистенциалды депрессия пайда болады - өміршеңдіктің болмауы, қалаудың болмауы (Ұсқынсыз үйрек)
Балаға үнемі «Оу, сен менің ұлым / қызымсың, мен сені өзім үшін тудым, сен мені ешқайда тастамайсың және т.с.с.» Нәтижесінде - толық инфантилизм және мотивацияның жоқтығы. Жаңа нәрседен қорқу бар, өйткені ол менің анамның юбкасының астында жылы әрі жайлы.
(Барбара-сұлулық, ұзын өру (корольдік баланың инфантилизациясы туралы))
4-сценарий - бұл үшінші сценарийге мүлдем қарама-қарсы, ата-аналар «Бала болмаңыз, ересек және байсалды болыңыз» дейді. Өмірлік энергияның еркін ағыны сөнеді.
«Мұны жасамаңыз, сіз бәрібір қате жасайсыз, содан кейін оны өзіңіз үшін қайталаңыз». Нәтижесінде, бір жағдайда, баланың бастамашылық сезімі атрофияға ұшырай бастайды, оның ешнәрсеге жарамсыз екендігіне, оның барлық бастамалары қалаған нәтижеге жеткізбейтініне деген сенімділік пайда болады. Басқа жағдайда, стратегия әжені, құлақтарды аяздату үшін қалыптасады.
(Жеңілгендер, Буратино)
«Ешкімге сенбе». Нәтижесінде балаға отбасын құру қиын болады, бейтаныс қызға / ұлға қалай сенуге болады. Оның бір ғана мақсаты бар - кеңістікті талап ету (сиқыршы Бахранның мұрасы)
«Сіз өзіңіздің анаңыз / әкеңіз азап шегіп жатқанда, өзіңізді қалай жақсы сезінесіз?» Көбінесе, осындай жағдайлар ата-аналарында қандай да бір қиындықтар туындаған кезде пайда болады, ал бала өзінің қуанышымен бөліскісі келеді.Сірә, келесі жолы бала өзінің жетістігін өзіне қалдырады (Циполлино (шие туралы сюжет))
«Көшбасшы болмаңыз» Мұнда «ерекшеленбеңдер, көзге түспеген жақсы, асықпай болмаңдар ...» қағидаты жұмыс істейді. Көшбасшылыққа деген көзқарас, жаңа идеялар сөнеді, басқалар сияқты болу керек.
(Онға дейін санай алатын бала)
Ата-ана балаға «Сіз менікі емессіз, сіз бізден мүлдем өзгесіз ...» десе, бала өзінің туыстық сезімін жоғалтады. Күдіктілік күшейеді, сенімділік азаяды.
(Крокодил және құс, Маугли)
Бала әлемді біледі, оған «Қараңызшы, қаншалықты ақылды, бұл туралы ойлануға әлі ерте ...». Нәтижесінде бірдеңені тергеуге құлықсыздық пайда болады.
«Сезінбеңіз» параметрі. Мысалы: Ата-аналар «мен суықпын, сондықтан жемпір ки!» Сезімге, сенсацияға тікелей тыйым салу. Бала ойлана бастайды: «Неге мен ештеңе сезбеуім керек? Сезімдер бәрібір дұрыс емес. Оларды өзімде езгенім жөн »
(Жалаңаш патша)
Прогресс жасамаңыз. Бала өздігінен бір нәрсеге қол жеткізгенде, ол бас киімге соғылады. Нәтижесінде, бала сәттілікке жете алмаймын, қуаныштымын деп шешеді. Ал неге? Бірақ осы сәтте ата-анам мені сүюді доғарады (Жеңілгендер)

Жаңартылған күні: 14.01.2021 16:36
Құрылған күні: 14.01.2021 16:36

Текст