2020 жылдың 14 сәуірінде Көкшетау қаласының Педагогикалық шеберлік орталығы Степногорск қаласының ("Л. Н. Толстой атындағы № 4 мектеп - гимназия" КММ) және Шортанды ауданының Жетекші мектептерінің координаторларымен бірлесіп "қашықтықтан оқыту: табыстар, қиындықтар және шешу жолдары"тақырыбында әдістемелік көпір өткізді. Вебинар жұмысына Ақмола облысының 40-тан астам педагог қатысты. В. А. Щербина және Н. Н. Довгаль IV тоқсанның бірінші оқу аптасын ұйымдастыру тәжірибесін ұсынды, оған 40 педагог, 61 оқушы және 288 ата - ана қатысты.
IV тоқсан бірінші оқу аптасы барысында мұғалімдер Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған білім беру платформалары арқылы электронды оқулықтар мен тақырыптық презентациялар көмегімен қашықтықтан сабақтар өткізді. Kundelik.kz, Bilimland.
Педагогтердің айтуынша, бұл жұмыс форматы материалды оқу кезінде оқушылардың дербестік деңгейін арттыруға ықпал етеді.
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру бойынша мектеп оқушыларының пікірлері жас ерекшеліктері мен психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып бөлінді. Осылайша, жоғары сынып оқушыларының 89% өзі үшін ыңғайлы уақытта оқытуды дербес ұйымдастыру мүмкіндігін бере отырып, қашықтықтан оқыту түріне артықшылық береді.
Техникалық проблемалар (Интернеттің шамадан тыс жүктелуі, білім беру платформаларына шектеулі қолжетімділік және т.б.) қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда негізгі кедергілер болды.
IV тоқсанда қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру бойынша ата-аналардың пікірлері бөлінді. Осылайша, кіші мектеп жасындағы балалардың ата-аналарының көпшілігі Қашықтықтан оқытуға теріс қарайды, тақырыптарды қосымша өту үшін пәндік мектепті посткарантиннен кейінгі кезеңде ұйымдастыру ұсынысымен сөз сөйлейді. Орта жастағы оқушылардың ата-аналары осы форматтағы жұмысты ұйымдастыруға бейтарап қарайды, бірақ бұл ретте педагогтарға жаңа тақырыптарды түсіндіруге көбірек көңіл бөлу қажет екенін атап өтті. Жоғары сынып оқушыларының ата – аналары жекелеген мәселелер бойынша жеке кеңестер өткізу туралы ұсыныс жасайды, бұл оқу форматы-жоғары оқу орнында оқуға бейімделу кезеңі деп санайды.
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың техникалық "сәйкессіздігі" оқудағы кедергі жағдайын жасайды.
Қашықтықтан оқытудың басты артықшылықтарын ата-аналар оқушылардың өзін-өзі реттеуін дамытуда және АКТ-ның жаңа мүмкіндіктерін игеруде көреді.
Ата-аналардың пікірінше, қашықтықтан оқыту кемшіліктерінің бірі-тірі қарым-қатынас пен талқылаудың болмауы, сондай-ақ оқушылардың жеке оқыту дағдыларының қалыптаспауы.