«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164575546

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Егер болу керек болса, онда ең жақсы болу үшін ....»

03.02.2021

2021 жылдың 29 қаңтарында қашықтық форматта Жетекші мектептің аймақтық семинары өтті («Ақмола облысының білім басқармасы жанындағы Степногорск қаласы Степногорск қаласы, Лев Толстой атындағы No4 мектеп-гимназия» КММ »). «Жергілікті деңгейдегі өзара іс-қимылды ұйымдастырудағы жетекші мектептің рөлі» тақырыбы. Семинарға жетекші мектептердің үйлестірушілері, ҰБЖ жөніндегі директордың орынбасарлары, Ақмола облысының мектеп жаттықтырушылары қатысты.Семинар спикерлері: Курмангалиева Ляззат Сурагановна - Ақмола облысы білім басқармасы «аймақтық оқу-әдістемелік кабинеті» КММ директоры, Пазылова Гульмира Шойгариновна - «Педагогикалық шеберлік орталығы» Көкшетау қаласы филиалы директорының м.а., Назымбеков Қанат Аманжолұлы - білім берудің әдістемелік кабинетінің бастығы Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласындағы бөлімі.Облыстық семинар жұмысы 3 қатысушы топқа және жетекші мектептердің үйлестірушілеріне ұйымдастырылды. Негізгі спикер Shербина Вероника Александровна, жетекші мектептің үйлестірушісі, бөлімге «Ынтымақтастық-С-шығармашылық-достастық» тақырыбында идеялар панорамасын ұсынды.
Жетекші мектеп пен серіктес мектептер арасындағы жүйелік өзара әрекеттесуді ұйымдастыру. «Өз жұмысының барысында секцияға қатысушылар қоғамдастық мектептерінің жергілікті ынтымақтастығын ұйымдастырудың принциптерімен және алгоритмімен танысты, олардың жүйелік өзара әрекеттесу циклограммасының пункттерін құрастырды. тұрақты негізде, жетекші мектеп үйлестірушісінің жұмысын сапалы жүзеге асыру үшін бірқатар «лайфхактарды» білді, сонымен қатар өз тәжірибелерімен және желілік қоғамдастықтың қызметін үйлестіру идеяларымен бөлісе алды.
Мектеп тренерлерінің тобы жұмыс жасады: Лихачева Татьяна Сергеевна, Мансурова Айгүл Сағынтайқызы, Маулиева Самал Сапаргалиевна, Гүлдана Мешель, Антонова Ольга, Сатпаева Гулим, Кулагина Ирина Николаевна - «Тәжірибедегі рефлексия» тақырыбында жетекші және серіктес мектептердің жаттықтырушылары. Сонымен, секцияға қатысушыларға «Активтің әдістемелік жұмысы шеңберінде мектеп жаттықтырушысының мектеп мұғалімдерімен өзара әрекеттесу саласы» туралы білуге ​​тура келді. Секцияға қатысушылар мектептің әдістемелік активінің қатысушысы ретіндегі мектеп жаттықтырушысының өндірістік қызметін ұйымдастыру қағидаларымен танысты, мектеп жаттықтырушысы мен мектеп мұғалімдерінің қызметін дамытудың тиімді жолдарын анықтады.
Үшінші топқа - Жетекші мектептердің СБЖ директорының орынбасарларына «Жетекші мектептің әдістемелік активінің қызметіндегі түрлендірулер хронологиясы» тақырыбында Ақмола облысының жетекші мектептерінің 1 мысалында жұмыс тәжірибесі ұсынылды. қазақстандық білімнің жаңаруының көрінісі ». Довгал Наталья Николаевна секцияға қатысушыларды жетекші мектеп қызметінің түрлендіру кезеңдерімен таныстырды, уақыттың сын-қатерлерімен, соның ішінде оффлайн режимінен онлайн режиміне көшу, ынтымақтастықты дамытуға бағытталған рационалды әдіснамалық қайта құрудың ақыл-ой карталары жасалды. болашақта жетекші мектеп және серіктес мектептер.
Аймақтық семинардың екінші бөлімі Көкшетау қаласындағы «Педагогикалық шеберлік орталығының» тренерлерімен өткізілді, аймақтық семинардың қорытындылары шығарылды, біліктілікті арттыру мақсатында әріптестердің кәсіби дамуын қолдауды ұйымдастыру бойынша ұсыныстар әзірленді Мектепті дамыту жоспары.
Рефлексия - дамудың және алға басудың кілті. Осылайша, аймақтық семинарға қатысушылар сенімділікпен (100%) іс-шараның практикалық маңыздылығын және оны жергілікті қолдану мүмкіндіктерін атап өтті. Семинардың ерекшеліктерінде олар мыналарды атап өтті: практикалық бағыт, педагогикалық тәжірибе алмасу, интерактивтілік, мұғалімнің өзіндік пікірін қозғауға мүмкіндік беретін кәсіби қызмет үшін ақпараттың пайдалылығы.
Н.Довгаль

Просмотров: 193


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст