КГУ "Школа – гимназия № 4 имени Л.Н.Толстой»
Степногорск қаласының білім бөлімінің
Келісілді
директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары
__________ Н.Н.Довгаль
Бекітемін
"№ 4 мектеп-гимназия " КММ директоры
университеті Л.Н.Толстой»
_______Г.В.Шевелева
"06" Қыркүйек 2019 ж.
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
дене шынықтыру мұғалімдері
Борисенко Ирина Олеговны
Спорттық секция бойынша:
Пионербол
Сынып: 5-6
Қаралды
дене шынықтыру және эстетикалық пәндер мұғалімдерінің ӘБ отырысы
05.09.2019 жылғы № 1 хаттама
МӘБ жетекшісі: _____________ Борисенко Ю. В.
ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
оқушыларға қосымша білім беру бойынша
5-6 сынып
"Пионербол" Спорт секциясында»
(бағыты: спорттық-сауықтыру,
қызмет түрі-спорттық ойындар)
2019-20 оқу жылына.
Түсіндірме жазба
Бұл 2019-2020 оқу дене шынықтырумен 1,3,4 сыныптарда негізінде жүзеге асырылады:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;
ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары);
2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу»);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу»)
"оқулықтардың, оқу - әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген;
"ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы;
Пионербол (волейбол ережелері бойынша)- бастауыш мектепте дене шынықтыру мен спортты насихаттау мен насихаттаудың қуатты құралы. Ойын және жаттығу қызметі шұғылданушылардың ағзасына кешенді және жан-жақты әсер етеді. Пионербол негізгі физикалық қасиеттерді - шапшаңдықты, ептілікті, шыдамдылықты, күш-жігерді дамытады, функционалдық мүмкіндіктерді арттырады, түрлі қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастырады және біртіндеп балаларды волейболда күрделі ойынға дайындайды.
Пионерболмен әр түрлі климаттық және метеорологиялық жағдайларда жыл бойғы сабақтар физикалық шыңдауға ықпал етеді, ағзаның ауруларға қарсы тұруын арттырады және оның бейімделу мүмкіндіктерін күшейтеді. Бұл ретте тұрмыстық, еңбек, оқу және спорт режимдерін тұрақты сақтауға арналған маңызды әдеттер тәрбиеленуде. Бұл көп жағдайда салауатты өмір салтын қалыптастыруға, шығармашылық ұзақ өмір сүруге мүмкіндік береді.
Бағдарламаның өзектілігі, ол ең алдымен баланың конституциялық ерекшеліктері мен физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, қимыл-қозғалыс қажеттілігін іске асыруға бағытталған.
Пионербол-бұл қызықты және жаппай қозғалмалы ойын. Ол қарапайым, эмоционалды және жоғары сауықтыру әсерімен ерекшеленеді. Пионербол ойнау үшін жылдам жүгіру, бағыт пен жылдамдық бойынша қозғалысты тез өзгерту, жоғары секіру, күш, ептілік, төзімділік болу керек. Доппен қимылдарды орындау эмоциялық кернеумен қатар жүреді, жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйелері қызметінің жандануын анықтайды. Ойын көру және есту сигналдарына жылдам реакция дамытады, бұлшықет сезімін арттырады, бұлшықеттердің тез қозғалуына және босаңсуына қабілетін арттырады.
10-12 жастағы балаларға арналған "Пионербол" курсының бағдарламасы бір жылға, 102 сағатқа есептелген, аптасына 2 рет сабақ кезінде 1 сағат 10 мин. теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Теориялық бөлімде пионербол ойынының техникасы мен тактикасы қарастырылған. Практикалық бөлімде техникалық тәсілдер мен тактикалық комбинациялар, сондай-ақ балалардың арнайы дене дайындығының жаттығулары оқытылады. Оқушылармен сабақтарда құрамдастырылған жаттығулар мен оқу-жаттығу ойындарына назар аударған жөн, сондықтан бағдарламаның осы бөлімдеріне көп сағат беріледі. Бағдарламаны іске асырудың қорытындысын шығару нысаны оқушылардың пионербол бойынша жарыстарға қатысуы болып табылады.
Бағдарламаның мақсаты оқушылардың дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру құқықтары мен мүмкіндіктерін қамтамасыз ету болып табылады.;
оқу орны бойынша пионерболмен айналысу үшін жағдай жасау;
жалпы білім беретін мектеп оқушылары арасында пионербол бойынша жарыстар өткізу;
Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер қызмет етеді:
жалпы білім беретін мектеп оқушыларының дене шынықтыру туралы білім алуы, оның адам өміріндегі маңызын түсіну;
оқушылардың денсаулығын нығайту, олардың дұрыс физикалық дамуына және жұмысқа қабілеттілігін арттыруға жәрдемдесу;
дене шынықтыру құралдарымен балалардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру;
оқушылардың дене тәрбиесіне қатысты өмірлік маңызды іскерліктері мен дағдыларын жетілдіру:
оқушылардың негізгі физикалық қасиеттерін дамыту: ептілік, жылдамдық, икемділік, күш, төзімділік;
футбол саласындағы әрі қарай спорттық бағдарлау үшін іріктеу факторларын (критерилерді, әдістерді, ұйымдастыруды) пайдалану;
оқу бағдарламасына енгізілген спорт түрлерінен (гимнастика, жеңіл атлетика және т. б.) оқушылардың дене жаттығуларын, сондай-ақ қозғалмалы ойындар мен футбол ойнының техникалық әрекеттерін меңгеру;
оқушылардың физикалық жүктемені өзін-өзі бақылаудың қарапайым тәсілдерін меңгеруі;
оқушылардың дене шынықтырумен және спортпен жүйелі шұғылдану қажеттіліктерін дарыту.
Бағдарламаның мазмұны
Бағдарлама материалы үш бөлімге бөлінген: білім негіздері, арнайы дене дайындығы және техникалық-тактикалық тәсілдер.
Білім негіздері-4 сағат
- ойын техникасы мен тактикасы туралы түсінік, жарақаттанудың алдын алу.
- пионербол ойнаудың негізгі ережелері. Төрешілердің әрекеттері, жарыс ережелері
II. Арнайы дене шынықтыру дайындығы-14 сағат
Жауап әрекетінің жылдамдығын дамыту үшін жаттығулар. Сигнал бойынша бастапқы қалпынан 5, 10, 15 м жүгіру: отырып, арқаға, ішке жатып. Қосымша қадамдармен жылжу. Аялдамалармен және бағытты өзгертумен жүгіру, қайық жүгіру. Жылдамдату, жүгіруде бұрылу. Допты беру, шабуылдау, блок, допты беру имитациясы. "Күн мен түн", "Нөмірді шақыру", "алып көр" қозғалмалы ойындар.
Допты қабылдау және беру кезінде сапаны дамытуға арналған жаттығулар. Алақан-білезік буындарында қолды бүгу және жазу, қолдың шеңберлі айналуы, қолдың саусақтарын қысу және сығу. Қабырғаға саусақпен сүйеніп, итеру. "Циркуль"жатып, аяқтың орнында. Қолында жүру. Лақтыру набивного доп. Баскетбол доптарын, волейболды алысқа жұппен, үстімен, қабырғаға беру.
Допты беру кезінде қажетті қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулар. Үлкен амплитудасы бар иық буындарындағы қолмен айналмалы айналу. Ең жоғары иілу бастарынан лақтыру. Допты тор арқылы аймақтың дәлдігіне лақтыру.
Шабуылшы лақтыру кезінде қажетті сапаларды дамытуға арналған жаттығулар. Бастың артынан екі қолмен, қолдың белсенді қозғалысы бар, сол жерде тұрып және секіру. Теннис добын қабырғада немесе еденде мақсатқа оң және сол қолмен лақтыру. Орнынан, екпіннен, секіруден, бұрылудан кейін.
Блоктау кезінде қажетті қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулар. Қолды жоғары көтерумен секіру: орнынан, орын ауыстырғаннан кейін, бұрылғаннан кейін. Шабуылдаушы және бұғаттаушы жұптардағы тордағы жаттығулар. Блок жеке, Қос.
Қорғау техникасына қажетті сапаларды дамытуға арналған жаттығулар. Орын ауыстыру және тіреулер. Жүгіру, жүру, алға қарай жалғасқан қадам, аялдау, құлдырау, секіру. Доппен жаттығу. Допты орында және орын ауыстырғаннан кейін, құлауда қабылдау.
III. Техникалық-тактикалық тәсілдер-80 сағат
1. Допты беру –
- беруді орындау техникасы;
- допты қабылдау;
- допты аймақтар бойынша беру, беруді басқару.
2. Хабарлар –
- команда ішіндегі хабарлар;
- тор арқылы беру;
-орнынан және секіруде 2 қадамнан кейін беру.