«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164575546

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мектептегі Журналистика" үйірмесінің бағдарламасы»

ыыыыыыыыыыыыыыыы

Түсіндірме жазба

 

 

"Мектептегі Журналистика" бағдарламасының әлеуметтік-педагогикалық бағыты бар

Қазіргі мектеп міндеттерінің бірі жоғары сынып оқушыларын бейіндік оқыту болып табылады, оның мақсаты – оқытуды барынша дараландыру және әлеуметтендіру.

Осы білім беру бағдарламасының педагогикалық мақсаттылығы "білім беруді жаңғырту" басым бағыты-өз мүмкіндіктерін барынша іске асыруға ұмтылатын, өмірлік жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға қабілетті, әлеуметтік топ, білім, Жас бойынша әртүрлі адамдармен толыққанды қарым-қатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу болып табылады.

Мұндай тұлғаны тәрбиелеу үшін, ең алдымен, баланы тіл құралдарымен әр түрлі қарым-қатынас салалары мен жағдайларында қандай да бір коммуникативтік міндеттерді шешуге үйрету, яғни оның коммуникативтік құзыретін қалыптастыру, сөйлеу қызметінің барлық түрлерін меңгеруге, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің негіздерін қалау қажет.

Коммуникативтік құзыреттілік ұғымы өзіне тек қана сөйлеу және тілдік білімнің қажетті жиынтығын меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар тілдік іс-әрекет процесінде тілді практикалық қолдану саласында іскерлікті қалыптастыруды да қамтиды. Бұл қазіргі әлемдегі әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру бойынша тәрбиелік міндеттерді іске асырумен де байланысты.

"Журналистика" үйірмесінің бағдарламасы 6-9 сынып оқушыларына оқушылардың белсенділігін арттыру элементі ретінде ұсынылады.

Осы бағдарлама бойынша жұмыс жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін, әлеуметтік белсенділікті қалыптастыруға, гуманистік, демократиялық, диалогтық ойлауды дамытуға ықпал етеді, өзін жеке тұлға ретінде бағалауға, қоршаған шындыққа қатысты өз ұстанымын анықтауға үйретеді. Оқушыларға журналистік істің негіздерін білу, өзін журналист ретінде сынап көру, шығармашылық қабілеттері мен коммуникативтік қасиеттерін көрсету ұсынылады.

Бұл курстың өзектілігі оның коммуникативтік қарым-қатынас процесінде белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыруға, оқушының жеке тұлғасын дамытуға көмектесетін сөз өнерін шығармашылық және рационалды таным бірлігінде әлеуметтік бағыттан тұрады.

Үйірме жұмысының ерекшелігі оның оқушылардың жазбаша сөйлеуін дамытуға бағытталуы, сөйлеу мазмұнын және тілдік ресімдеуді жетілдіру болып табылады, бұл оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.

Бағдарлама оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, мәтіннің әр түрлі түрлерімен жұмыс істей білуін, түрлі жанрларды пайдалана отырып, байланысты пікірлерді құрастыруды дамытады.

Үйірмеде оқытудың маңызды міндеттерінің бірі-кең мағынада сауатты тәрбиеленушілерді дайындау, оларды ауызша және жазбаша сөйлеуді пайдалану дағдыларын қаруландыру. Сабақ аптасына 3 сағатқа, жылына 100 сағатқа есептелген. Жоспарда оқушылардың әр түрлі конкурстарға қатысуы, сөздіктер мен интернет сайттарын пайдалана отырып, үйірме тапсырмаларын орындау қарастырылған.

Үйірменің мақсаты :

Білім беру:

Сөйлеу стилі, түрлері туралы білімді жүйелеу.
Оқушыларды ақпаратты алу мен өңдеудің шығармашылық процесіне қосу, игерілген материалды дәлелді баяндауға және осы білімді жаңа жағдайларда қолдануға үйрету.
Оқушылардың табысты бейінді дайындығы үшін жағдай жасау, журналист мамандығына деген қызығушылықты арттыру.
Өз жұмысын өзін-өзі бағалауға үйрету.
Дамытушы:

Еркін таңдау негізінде әр оқушының өз бетінше пайымдауының, дәлелдемелерінің, талдауының, сауатты жазуының және шығармашылық шеберлігінің дағдылары мен іскерліктерін жетілдіру.

Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту.
Есте сақтау, қиял, ойлау.
Оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.


Тәрбиелік:

Педагогикалық үдерістің барлық қатысушыларының ынтымақтастығы, шығармашылық қарым-қатынасын құру.
Негізгі этикалық нормалар мен ұғымдарды қалыптастыру.
Жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыру.
Осы мақсаттарға жету үшін келесі міндеттер қалыптастырылады:

Оқушылардың ақпараттық мәдениетін тәрбиелеу, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамыту.
Оқуға деген қызығушылықты арттыру (әдебиет, Орыс тілі, информатика).
Журналист мамандығының негіздерімен танысу.
Журналистің кәсіби және адамгершілік қасиеттерінің ерекшеліктері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.
Тұлғаның азаматтық, адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеуге жәрдемдесу (жауапкершілік, парасаттылық, шындық).
Оқушылардың Заманауи ақпарат ағымында бағдар ала білуін жетілдіру, газет мақаласына қажетті және қызықты материалдар табу.
Баспа басылымын құру бойынша білім мен іскерлікті алу.
Еңбек дағдыларын қалыптастыру, уақытша ұжым жағдайында жасөспірімдерді кәсіби бағдарлау және әлеуметтік бейімдеу.


Құрылған жобаны(презентациялар, газет мақалалары, шығарма, реферат) әзірлеу және көпшілік алдында қорғау тәжірибесі болуы тиіс.
Рефлексивті қызметті жүзеге асыру, өз нәтижелерін бағалау, мақалаларды жазу бойынша одан әрі қызметті түзету.
9.Баспа сөзін еркін меңгеру (әртүрлі жанрда жаза білу).

10.Белсенді азаматтық ұстанымды тәрбиелеу.

Ұлыстық БАҚ-пен байланыс орнату, республикалық және ресейлік басылымдарда үйірмелердің мақалаларын жариялау.
Оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыруына, қоғамдық танылуына мүмкіндік беру.

Жаңартылған күні: 18.05.2020 14:17
Құрылған күні: 03.06.2020 10:18

Текст