«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Л.Н. Толстой атындағы № 4 мектеп -гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа- гимназия № 4 имени Л.Н.Толстого города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 Facebook   

Сенім телефоны

87164575546

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді енгізу арқылы білім беру процесінің сапасын арттыру» тақырыбындағы диалог алаңы

05.11.2020

2020 жылдың 4 қарашасында Степногорск қаласының Жетекші мектебінің базасында (Лев Толстой атындағы No4 мектеп-гимназия КММ) қашықтық режимінде «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді енгізу арқылы білім беру процесінің сапасын арттыру» тақырыбында диалог алаңы өтті ... Диалог алаңының жұмысына келесі қатысушылар қатысты: Көкшетау қаласының CPM менеджері - С.Б.Журунтаева, білім беру мекемелерінің басшылары, ЯМР директорының орынбасарлары, магниттік мектептер мұғалімдері.
Диалог алаңы барысында келесі мәселелер қаралды:
1. Қашықтықтан және дәстүрлі оқыту: білім сапасына не әсер етеді?
Н.Н. Довгал білім беру қызметін жүзеге асыруға бағытталған қашықтықтағы технологияны оқу үрдісіне енгізу нәтижелерін талдады. Қашықтықтан білім беру технологиясының бірегей мүмкіндіктерін сипаттауға ерекше назар аударылады, оны пайдалану білім беру қызметін жандандыру үшін алғышарттар жасайды.
2. Оқу үрдісіндегі интеграция оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен шығармашылығын дамыту құралы ретінде
В.А. Shербина өз сөзі аясында ХХІ ғасырдағы қазақ мектебінің білім беру процесінде интегративті компонентті білім берудің жоғарғы сатысында тәжірибе жүзінде іске асыру мәселесін биология сабағының мысалында қарастырды.
Мұғалім өзі ұйымдастырған әдістемелік интеграцияның элементтері ретінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқытуды (CLIL), ғылымды зерттеудің практикалық-бағдарланған тәсілін және студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды PISA халықаралық бағдарламасына (International Student Assessment Program) қатысуға дайындық ретінде анықтайды.
3. Сократтық әдіспен диалогты ұйымдастыру
Спикер Т.С.Лихачева интроспекция мен рефлексияның дамуына ықпал ететін Сократтық сұрақтарды тұжырымдау арқылы ойлауға бағытталған әдісті қарастырды.
4. Қашықтықтан оқыту жағдайында студенттермен кері байланысты, формативті бағалауды ұйымдастырудың формалары (әдістері)
А.В.Филатова өз сөзінде студенттерге кері байланыс ұйымдастыру мәселесін қашықтықтан сабақ барысында ұсынып, кері байланыс бақылау үшін емес, оқушыны әрі қарайғы білім беру іс-әрекетіне ынталандыру үшін қажет екендігіне тоқталды.
Н.Н.Довгаль

Просмотров: 291


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст